January 15, 2002
Jag ska köpa en ny HDD 160 GB från seagate Och jag undrar om jag ska köpa den med 8 mb cach eller den utan. Det skiljer bara 100 kr. Är det mycket bättre/sämre med 8 mb cach?
Jag tänkte ha så att jag har windows +program på min gamla 80 gigs hårddisk, och ska ha ...mina dokument , på min nya 160. Ska jag ha 8mb cach eller inte?
December 22, 2003
February 12, 2003
snyde wrote: Det är ingen som helst prestandaskillnad om du bara har "semesterfilmer" på den, skillnad blir det först om du kör databaser, operativsystem och grejer på den. Spara hundringen och köp kröka för pengarna istället.
Såna här ska man inte lyssna på... En hundring är peanuts... Om du inte märker nå'n skillnad kan du få en hundring av mig... Desto mer cache, ju bättre, heter det...
November 4, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=snyde]Det är ingen som helst prestandaskillnad om du bara har "semesterfilmer" på den, skillnad blir det först om du kör databaser, operativsystem och grejer på den. Spara hundringen och köp kröka för pengarna istället.
Såna här ska man inte lyssna på... En hundring är peanuts... Om du inte märker nå'n skillnad kan du få en hundring av mig... Desto mer cache, ju bättre, heter det...
Det går säkert mycket snabbare att titta på film och lyssna på mp3-låtar... Nu hinner han se 2 filmer på 2timmar istället för en.
[/ironi]
January 15, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=snyde]Det är ingen som helst prestandaskillnad om du bara har "semesterfilmer" på den, skillnad blir det först om du kör databaser, operativsystem och grejer på den. Spara hundringen och köp kröka för pengarna istället.
Säkert? Då kan jag väl få 200? 😛
2 Guest(s)