October 28, 2002
Heey!!
Har beställt en compaq hem pc, enligt dom kommer den förmodligen att bli försenad.
När jag tecknade det avtalet så kunde man inte beställa från komplett, kommunen hade inget avtal med dom då.
Men det har dom nu.
Och om compaq datorn blir försenad kommer jag kunna avbeställa den och istället ta en valfri från komplett.se...
Datorn ska komma senast torsdag för att inte vara försenad (sista januari) dom på Atea (företaget jag beställt datan från..) säger att det inte är särskilt troligt att den kommer i tid.
Så, jag har börjat fundera på vad jag ska ha från komplett...
men kommit fram till att jag inte vet nånting om datorer och behöver hjälp..
Kort sagt:
Skulle nån kunna ha extrem vänlighet och kunna plocka ihop det???
Jag har några krav som paketet måste uppfylla:
*Inte högre bruttolänavdrag än 480kr INKLUSIVE ALLT skärm o hela skiten.
*120 gb HD minst, den 8mb cache hdn e väl grym??
*Den ska vara för spel.
*OS behövs inte, inte norton eller office o dylikt.
*Det ska vara två minnen och dom SKA köras i dual ddr (vad jag har förstått ska det vara riktigt grymt...)
Sen, nu vill jag inte se nåra inlägg i stil med "gör det själv din lata jävel" "läs på ffs" "förvänta dig inte bla bla bla.."
Det är ingen som måste, det vore jävligt schyst bara!!
Tack o bock!!
Bygger??? det gör ni HÄR:
http://www.komplett.se/k/k.asp.....action=hpc
October 12, 2002
December 29, 2000
September 11, 2002
hittade ingen nforce 2 modell där.. synd annars kan du inte köra dual ddr.. om inte p4 har nån sån modell än, det vet jag inte men jag tror inte nån av de i länken har det iallafall..
gör såhär: ring dem o säg du vill ha ett amd paket med nforce 2 som en hemma pc och fråga om de kan fixa det över mail.. så gjorde jag och fick min dator typ en månad innan de släppte den i byggaren 😀
1 Guest(s)