January 21, 2002
Jag ska köpa ett hemmabiosystem och har hittat ett billigt på netonet:
http://www.netonnet.se/item.as.....?iid=56955
Vad tror ni om detta. DVD-spelaren verkar iaf helt ok med uppgraderbar firmware.
// Anders
December 29, 2003
Säkerligen prisvärt men man får ju även det man betalar för så man får ju inte vänta sig några stordåd.
Men för 3690:- så är de nog helt ok prylar.
Förmodligen inte så bra till musik men till film funakr det nog utmärkt, man som alltid annars, man får vad man betalar för.
June 27, 2002
Holetaker wrote: Är du ingen audiofil, så duger grejerna.
Men betänk alltid att du får vad du betalar för....Själv har jag ett liknande paket, och är mycket nöjd.
Men såfort du hör ett bättre system (nästan alla) så vill du inte mer lyssna på dem. Alla skulle vara audiofiler om de verkligen lyssnade på musiken.
January 21, 2002
Tack för hjälpen...
Jag har lyssnat på system som har varit betydligt dyrare än det här och jag kan inte höra någon skillnad, men så är jag ingen audiofil heller. Så antagligen blir det detta system jag köper.
Redfraction: Vad menar du med att allt det Centrum gör är "urkasst", har du hört deras grejer?
June 27, 2002
: : Anders : : wrote: Tack för hjälpen...
Jag har lyssnat på system som har varit betydligt dyrare än det här och jag kan inte höra någon skillnad, men så är jag ingen audiofil heller. Så antagligen blir det detta system jag köper.
Redfraction: Vad menar du med att allt det Centrum gör är "urkasst", har du hört deras grejer?
Jag har hört och gråtit av smärtan i mina öron. Om jag säger så här. Jag skulle aldrig koppla in sånt skräp om jag fick det gratis. Och hör du ingen skillnad så gillar du inte att sitta och lyssna på musik eller så är det dags för en öron undersökning.
1 Guest(s)