April 24, 2007
eftersom det är till hans flickvän rekomenderar ajg inte att dem sak köpa en mac. tjejer är i allmänhet mindre teknin intresserade än killar o en mac för en tjej är inte så bra. (ta ej illa ipp någon)
kolla runt lite till 😉
ring någon återförsajare o be om tips 😀
dem jälper ofta till med sånt.
ring till dessa: Komplett, inet, datorbutiken, sgh, . dem är bra. dustin är oxå bra 😉
September 1, 2002
nvidiaamd wrote: eftersom det är till hans flickvän rekomenderar ajg inte att dem sak köpa en mac. tjejer är i allmänhet mindre teknin intresserade än killar o en mac för en tjej är inte så bra. (ta ej illa ipp någon)
Mac OS X är visserligen mer lättanvänt än Windows. Men tjejen i fråga lär nog redan vara van vid Windows.
Vilket leder till en annan sak, en modern Macintosh kan köra Windows precis lika bra som vilken PC som helst.
Åter till Topic:
Varför inte en vit Macbook? 🙂 9995:- ingångspris och väldigt fin.
July 31, 2002
Dinos wrote: Mac OS X är visserligen mer lättanvänt än Windows. Men tjejen i fråga lär nog redan vara van vid Windows.
Vilket leder till en annan sak, en modern Macintosh kan köra Windows precis lika bra som vilken PC som helst.Åter till Topic:
Varför inte en vit Macbook? 🙂 9995:- ingångspris och väldigt fin.
Jo är medveten om att det går köra win på mac känns bara så dyrt att köpa en mac och använda som PC får ju ingen prestanda direkt för 10lök.
Hon va inne på vit först men nu är det silver som är finast.
July 31, 2002
csm101 wrote: Tanken går direkt till LG, Samsung och SONY.
Kan säga att alla laptops jag sett har varit svarta i botten, förutom de som varit färgade i tex neonrosa då...
Hittade bara värdelösa dyra LG datorer hittade inte en enda Samsung? vart köper man dom? Sony Vaio ha jag ju titat på men finns ju ingen silver längre tyvärr. 🙄
August 11, 2005
mpasak wrote: Hittade bara värdelösa dyra LG datorer hittade inte en enda Samsung? vart köper man dom? Sony Vaio ha jag ju titat på men finns ju ingen silver längre tyvärr. 🙄
Hade jag kunnat hade jag gett dig modellnamn direkt, men de märkena är som sagt de enda som jag kan komma på som är lite mer designinriktade, jämfört med acer, dell, zepto och de andra.
Du har förvisso även Panasonic, men deras priser är troligen saftig...
2 Guest(s)