December 29, 2002
Jag har tänkt att uppgradera min nuvarande dator men ska då sälja ett
MidiTower Chassi (Inge defekter. Är helt vitt förutom nån blå sak på fronten)+Moderkort(Elitegroup K7A3 eller nått,använder sig av DDRAM)
+ AMD Thunderbird 1.4Ghz @ 1.2Ghz då jag använder en igloo 2310 fläkt för att få datorn tystare på kostnad av prestanda. Det går att köra i 1.4Ghz stabilt också men då ligger temperaturen på 60 grader. Igloo 2310 fläkten ingår.
Hur mycket skulle ja kunna tänkas ta för dessa sakar tillsammans?
Säljer ingenting löst utan helt komplett.
MVH Björn A
February 5, 2003
Kenshiro wrote: Jag har tänkt att uppgradera min nuvarande dator men ska då sälja ett
MidiTower Chassi (Inge defekter. Är helt vitt förutom nån blå sak på fronten)+Moderkort(Elitegroup K7A3 eller nått,använder sig av DDRAM)
+ AMD Thunderbird 1.4Ghz @ 1.2Ghz då jag använder en igloo 2310 fläkt för att få datorn tystare på kostnad av prestanda. Det går att köra i 1.4Ghz stabilt också men då ligger temperaturen på 60 grader. Igloo 2310 fläkten ingår.Hur mycket skulle ja kunna tänkas ta för dessa sakar tillsammans?
Säljer ingenting löst utan helt komplett.MVH Björn A
Svårt att säga men sätt ut 3500 kr på http://www.blocket.se själv så fick jag nästan ge bort min gammla 633 mhz celeron men den är ju något äldre än din burk. 😕
2 Guest(s)