October 21, 2004
8) Jag e så fet ball...Mitt jobb vill att jag bygger ihop en dator för 20 papp med SLI koppling = 2 st 6600 kort
HJälp mig ffs!!
Behöver grymma råd om t.ex villket bord och graffe ..villka som ger mest prestanda!
Glad för allt!
MVH//Emil
P.S kommer med bilder m.m när projektet är igång D.S :bok:
November 21, 2003
Blymzten wrote:
P.S kommer med bilder m.m när projektet är igång D.S :bok:
Isf tycker jag du ska vänta med att posta nått i Projektloggs avdelningen. Det som skrivs nu tyder ju på att du inte ens beställt delar till din dator..
och eftersom du inte ens vet vad du vill ha med så borde denna ligga på köpguiden eller nått där du kan få tips..
Projektloggar ska iaf vara till för byggen och mer moddar med Bilder och annat.
Inte bara snack.
Och en projektlogg över att bara sätta ihop en dator tycker jag oxa verkar väldigt onödigt..
October 21, 2004
Happ...Detta gick ju bra? Fan vad hjälp jag fick här..Bara massa kommentarer? Alltså okej om ni inte vill hjälpa så skiter jag i det hela på detta forum och går till ett annat. För här känns helt fel att göra en sånhär rolig sak när ni bara förstör det hela. Lycka till med era förslag i framtiden. :arg:
November 29, 2003
Wajjni wajjni :bok:
Blymzten wrote: Happ...Detta gick ju bra? Fan vad hjälp jag fick här..Bara massa kommentarer? Alltså okej om ni inte vill hjälpa så skiter jag i det hela på detta forum och går till ett annat. För här känns helt fel att göra en sånhär rolig sak när ni bara förstör det hela. Lycka till med era förslag i framtiden. :arg:
January 4, 2001
Du får nog mer hjälp ifall du ser till att följa reglerna.
Denna tråden hör verkligen inte hemma i projektloggar.
Och det är INTE tillåtet att ha endast versaler i topicen.
En mera genomtänkt och mer välformlulerat inlägg än "hjälp mig ffs" hade oxå varit på sin plats.
Se detta som en varning, läs reglerna.
Tråd flyttad och topic sminkad.
1 Guest(s)