May 26, 2004
Behöver inte de här meningsslöst dyra lurarna. Men digitalkamera skulle va bra och gärna FM radio också. MP3 och sådant är bara slöseri för mig. Behöver inte video heller eller mms tjafs. 3G struntar jag nog i då jag antar de är dyrare?
Ska va kontantkort med Telia helst då Comviq. Runt 1000 lappen inte bra mycket mer. Billigare är givetvis bättre. Ja skadar inte om de är bra att lira spel med också
May 26, 2004
Jösses jag sviker mina ideal 🙄
Blev en K700i efter att ha slagit skallen blodig av allt tänkande. Man är ju helt lost i mobiltelefondjungeln så hoppas jag gjorde ett hyfsat val. Saker och ting gör ju inte bättre att typ en massa telefoner sägs kosta 3000 normalt. Såg K500 på smartson var priset 2500 men på kelkoo massor lägre. Hur fasen sätter de priserna?
Fick tag i en K700i för 1800 dyrare än tänkt men jag blir sponsrad med en tusenlapp då det är min födelsedag och jag för tillfället har en lyxig noka 3310 som bara går att använda i 5 timmar ungefär innan den börjar strula med att tappa täckningen och allt möjligt trots jag har nytt batteri.
Så nu vill jag höra hur jäkla bra val jag gjort och hur mycket bättre den är än K500 och nokia 6230
1 Guest(s)