October 15, 2003
nån som kan hjälpa mig vad jag ska göra?
We received your online order for computer memory. For security purposes, for all international orders we request a faxed or scanned copy of your credit card statement, with your name, current address, and credit card number on it. We only need to see the name, address, and last 4 digits of your credit card #. You may blacken out any other details on the document which you do not want us to see. Please note you will be responsible for all duties and taxes at time of delivery, international shipping is $36 and that we can only ship to the billing address. Our fax number is 1-303-534-0827. Please let me know if you have any questions, and we apologize for any inconvenience. We can hold your order for 4 days.
Thanks!
diane
schyst om ni svaradde fort.. så jag får iväg ett fax till dom idag [/i]
July 7, 2003
Zap wrote: Fixa ett papper där du skriver ditt namn och adress och en kopia på exempelvis ditt visakort. Stryk över alla siffror på Visakortet utom de fyra sista siffrorna och faxa sedan pappret till nummret dom skickade med. Glöm inte landskoden!
Nej! 🙂
Vad de behöver är ett kontutdrag du fått från banken med ditt namn, adress och kortnummer. Alltså ett relativt "officiellt" papper. Du kan stryka över all annan info förutom namn, adress och de fyra sista kortnumren.
October 15, 2003
Zap wrote: Fixa ett papper där du skriver ditt namn och adress och en kopia på exempelvis ditt visakort. Stryk över alla siffror på Visakortet utom de fyra sista siffrorna och faxa sedan pappret till nummret dom skickade med. Glöm inte landskoden!
precis gjort det... väntar på svar nu.. 😛
sprang ner till baneken såå fixade dom ivägdet nu 😛
October 15, 2003
oxygenial wrote: Hade du tänkt att du skulle spara pengar eller?
Med en frakt på 36$ och tull&moms på ytterligare ett par hundra!
jaa.. $ e låg nu ,, 7,20 något..
plu satt momsen blir 750kr ..
2700kr för minne och frakt.. så det hamnar runt 3500. räkna max 4000kr
får ge 4200kr från overclockers nämligen..
1 Guest(s)