May 7, 2004
Jag fick en sån kupong, helt värdelöst egentligen. Jag sitter med 56k, och dom rekommenderar att jag tankar spelet ifrån steam. Annars kan man få det hemskickat, om man betalar leveransen (från usa). Tror i båda fallen att det blir billigare att köpa spelet i butik iaf.
February 12, 2003
DexiL wrote: Jag fick en sån kupong, helt värdelöst egentligen. Jag sitter med 56k, och dom rekommenderar att jag tankar spelet ifrån steam. Annars kan man få det hemskickat, om man betalar leveransen (från usa). Tror i båda fallen att det blir billigare att köpa spelet i butik iaf.
Haah... Låter jättebra för modemfolket...
November 18, 2003
XZD wrote: Varför tror alla det är dyrt med frakt ifrån usa?
Jag o min far handlar ifrån usa hela tiden .. Böcker musik prylar frakten går väll på en 100/150kr MEN du får det inom 2 dagar snabbare än vad komplett + datorbutiken kan göra iaf ma nfår en chock
hmm en dag från komplett brukar de ta för mig 🙂
July 4, 2004
Nu är det ju inte så att många har 56k modem!
Att du har det är konstigt med tanke på att nästan alla andra erbjudanden gällande ADSL är billigare.
Antagligen har du inte något nät till din villa eller liknande. Jag som har 10mbit skulle det fungera perfekt för. Men jag skulle nog hellre valt att betala frakten och få det hem.
Hur mycket frakten än kommer kosta så kommer det att vara billigare än att köpa spelet i affären.
1 Guest(s)