Men en sak man kanske ska tänka på.. tänk efter ordentligt innan du testat ett par lurar som är mycket dyrare än dem du tänkt köpa.. det kan bli lite ångest eller pengabrist helt plötsligt..
Eller vad säger du Slass?
Tekniknörd som gillar att träna.
March 25, 2001
Jag har Sennheiser HD-600, j**la grymma faktiskt. Fast jag betalade inte 3000kr, köpte dom för 1895kr på bluemarx. Dom ahr ganska bra priser på hörlurar (och annat öckså). Innan hade jag ett par Denon AHD-750 (1000kr på hifiklubben) men jag tycker dom var så osköna så jag köpte ett Sennheiser sen. Eller det var när man använt dom i några timmar som det skavde lite tyckte jag. Men när jag köpte dom tänkte jag. Om jag ska köpa en ny stereo så går det på 6000 minst. Om man ska ha lite hyffsade grejer. Jag skulle nog tagit Sennheiser HD-570 om jag vore du, kan du få för 800kr på bluemarx.se (1250kr är rekomenderat pris på) sen kan du köpa en hörlursförstärkare till dom för resterande pengar.
Jo jusst det, nån som har nån bra hörlursförstärkare att rekomendera? Hellst ska den gå att koppla in till elutaget, lite jobbigt att hålla på att byta batterin på lan. De enda jag ahr hittat är dom där Koss på ljudia, fast det är bara batterier till den.
1 Guest(s)