December 3, 2005
Mina hörlurar går ALLTID sönder på ca en månad... Utan att jag är särskiljt vårdslös. Tappar de aldrig och har de antingen på mig eller i fickan/väskan.
Jag är sjukligt less på att de alltid ska börja glappa.
Så vad har ni för tips? Öronsnäcka/kåpor spelar inte så stor roll.
Funderat lite på scullcandy för att de är så snygga, annars har jag ingen aning. Jag är ingen ljudexpert...
December 3, 2005
Grejjen är att jag är försiktig med dem. Förutom att sladden alltid trasslar sig i fickan/väskan.
Prisklass kring 500:-.
Sennheiser Pc160 kändes alltså lite väl dyra.
Slutna kåpor eller snäcka,
http://www.tbh.se/index.asp?id.....d_id=25666
Skullcandy crusher verkade både bra och snygga, vad säger ni om dem?
November 22, 2001
Mean Machine wrote: Shure E2c, det bästa du hittar under tusingen imho. Möjligtvis med undantag för Etymotic ER-6i, men de är "en smula" dyrare.
Två års garanti, jag lyckades paja mina efter ett år och tre månader, bara skicka in till Dustin och få nya. 🙂
Mina Shure har oxå gått sönder, fick nya idag.
Vad hände med dina? På mina sprack själva sladden på flera ställen.
Grymt bra ljud dock.
Mina AKG K66 har precis börjat glappa efter nästan 10 års trogen tjänst.
Tror de fortfarande går att få tag på. Grymt bra ljud för priset.
November 22, 2001
Mean Machine wrote: Jo, sladden sprack på mina med. Tror det var för att jag virade sladden runt spelaren när jag inte använde den...
AKG är ju ren porr annars, som sagt.
O fan, mina var aldrig speciellt hårt virade.
Inet påstod att shure inte var alls pigga på det men gjorde det som "goodwill", fick du höra något liknande?
September 29, 2005
AKG K26P http://www.prisjakt.nu/produkt.....hp?p=36112
Har dessa och de är helt kanon. Ruskigt bra ljud för det priset. Har haft mina i över 1 år och de står ut med det mesta.
February 12, 2003
Json_81 wrote: O fan, mina var aldrig speciellt hårt virade.
Inet påstod att shure inte var alls pigga på det men gjorde det som "goodwill", fick du höra något liknande?
Nä, det är ju som sagt två års garanti på dem, står ju på kartongen och garantisedeln. Skickade till Dustin, fick tillbaka dem efter tre-fyra dagar eller så, inga frågor, ingenting.
1 Guest(s)