Tror du är på rätt väg SoulBurn, Wildfire är som sagt en bra budgetmodell. Men den gör inte Android rättvisa med sin begränsade hårdvara, speciellt skärmupplösningen.
Har själv en Nexus One som är snarlik Desire. Även om jag är nöjd så hade jag nog nästan valt en Galaxy idag, även om man kanske kan gilla Desires design bättre. Hårdvarumässigt blir nog Galaxy svårslagen nämligen.
Tekniknörd som gillar att träna.
DrPepper;1254618 wrote: Varför inte en HD2 när man ändå är på g? 🙂
Hehe det är en jäkligt trevlig telefon, men tyvärr är den utesluten pga Windows Mobile. 🙁
Enligt min åsikt i alla fall, Microsoft är inte aktuellt förrän med Windows Phone 7 series, om det nu blir något att ha.
August 18, 2006
Anton Karmehed;1254626 wrote: Hehe det är en jäkligt trevlig telefon, men tyvärr är den utesluten pga Windows Mobile. 🙁
Enligt min åsikt i alla fall, Microsoft är inte aktuellt förrän med Windows Phone 7 series, om det nu blir något att ha.
utesluten p.g.a windows 6.5? haha du ligger inte lite efter på den sidan, gå in på xda-developers så ser du att du kan få in Android på en HD2
DrPepper;1254632 wrote: utesluten p.g.a windows 6.5? haha du ligger inte lite efter på den sidan, gå in på xda-developers så ser du att du kan få in Android på en HD2
Det måste jag erkänna att jag inte hade koll på, men samtidigt är det knappast något man rekommenderar till en vanlig användare. 🙂
August 18, 2006
Anton Karmehed;1254652 wrote: Det måste jag erkänna att jag inte hade koll på, men samtidigt är det knappast något man rekommenderar till en vanlig användare. 🙂
Jo men för 1000kr så får du ju allt som desire saknar 😉 men absoult köp en desire för 4.9 om du känner för det 🙂 själv är jag helnöjd med min HD2
DrPepper;1254668 wrote: Jo men för 1000kr så får du ju allt som desire saknar 😉 men absoult köp en desire för 4.9 om du känner för det 🙂 själv är jag helnöjd med min HD2
Vänta nu lite, en HTC HD2 kostar 5k ny. Visa mig gärna vart du hittar den för 1000 spänn, eller är det något jag missförstått? För om de finns att hitta för en tusing köper jag en till mig själv på studs. 😛
För mig har tråden handlat om att köpa en ny mobiltelefon som ska användas, är man ute efter det absolut mest prisvärda och är beredd på att köpa både begagnat och roota finns det säkert många olika alternativ. 🙂
August 18, 2006
Anton Karmehed;1254673 wrote: Vänta nu lite, en HTC HD2 kostar 5k ny. Visa mig gärna vart du hittar den för 1000 spänn, eller är det något jag missförstått? För om de finns att hitta för en tusing köper jag en till mig själv på studs. 😛
För mig har tråden handlat om att köpa en ny mobiltelefon som ska användas, är man ute efter det absolut mest prisvärda och är beredd på att köpa både begagnat och roota finns det säkert många olika alternativ. 🙂
Menade nog 1000kr extra 🙂
Jo jag misstänkte det men eftersom telefonen är dyrare, kräver att man knäcker garantin och inte erbjuder något mer än större skärm kändes det lite vanskligt att rekommendera det för en vanlig användare, vilket jag nu förutsatt.
Vad har HTC HD2 som inte Desire har förutom större skärm, ett högre pris och sämre operativsystem? 😛
1 Guest(s)