November 27, 2002
Kollar man på tradera så verkar det ju vara mer regel än undantag att de som handlar där inte vet vad nypriset på en ps3a är eller att det är stor, för mig okänd, fördel att köpa ps3an begagnat.. Så tradera ger ju ingen direkt hjälp.
Vill din kompis tjäna på affären introducera honom till tradera, vill du köpa en billigare ps3a. Gör det inte.
Vad du ska betala får andra förslå.
August 21, 2008
Zunk wrote: Kollar man på tradera så verkar det ju vara mer regel än undantag att de som handlar där inte vet vad nypriset på en ps3a är eller att det är stor, för mig okänd, fördel att köpa ps3an begagnat.. Så tradera ger ju ingen direkt hjälp.
Vill din kompis tjäna på affären introducera honom till tradera, vill du köpa en billigare ps3a. Gör det inte.
Vad du ska betala får andra förslå.
Men det är jag som skall köpa den av honom. Ville bara kolla hur mycket det är värt och betala honom för det.
November 27, 2002
mr_persiano wrote: Men det är jag som skall köpa den av honom. Ville bara kolla hur mycket det är värt och betala honom för det.
Jag förstod det. Det uppenbara för mig var att kolla begagnatmarknaderna, efter jag gjort det så säger jag bara visa inte begagnatmarknaderna för din kompis. Då vill han kanske ha nypris för maskinen.
1 Guest(s)