October 2, 2002
Jag köpte lite fläktar och prylar på gtek i början i förra veckan, problemet är dock nu att jag inte får prylarna. Jag fick nyligen ett mail där de sa att prylarna inte fanns inte förrens 1 april. Men nu tyckar man ju att mina prylar borde ha skickats. Jag börjar ju bli lite otålig ;).
Så frågan är, brukar gtek.net ta lång tid på sig att leverera eller är det bara i mitt fall?
February 21, 2003
Gtek verkar ha problem med reservationssystemet. Jag beställde prylar därifrån för en månad sen och sakerna avlöste varandra med att vara "ej i lager", så det dröjde hur j*vla länge som helst innan jag fick mina grejer. Jag mailade gtek och frågade varför sakerna som fanns inne när jag beställde inte hade reserverats, men de svarade bara att det var lite "struligt" just då. Tur att db hade gratis frakt då så man kunde avbeställa de grejerna som saknades på gtek och beställa från db istället. Nä gtek ska man bara beställa från om de redan har alla grejer på lager...
December 24, 2002
hahahah GTEK
kan inte låta bli att skratta..
har en liten rolig historia att berätta för er.. gå in på och titta vad jag har varit med om
1 Guest(s)