December 6, 2001
AMD XP 1700+ med JUIHB steppningen har ju sannerligen fått ett gott rykte tack vare sin överklockningsbarhet, men om man har tänkt att införskaffa en 1700+ t-bred B prolle hur vet man då att man får den steppningen? Eller är det kanske så att det inte finns några andra steppningar på 1700+ t-bred B? 🙄
December 9, 2002
http://web.pcbutiken.com/ säljer den. Det står till och med att det är JIUHB.
March 17, 2003
Lentroo wrote: AMD XP 1700+ med JUIHB steppningen har ju sannerligen fått ett gott rykte tack vare sin överklockningsbarhet, men om man har tänkt att införskaffa en 1700+ t-bred B prolle hur vet man då att man får den steppningen? Eller är det kanske så att det inte finns några andra steppningar på 1700+ t-bred B? 🙄
annars kan du alltid skicka ett mail till supporten 😉
January 4, 2001
îo$tr34m wrote: [quote=Lentroo]AMD XP 1700+ med JUIHB steppningen har ju sannerligen fått ett gott rykte tack vare sin överklockningsbarhet, men om man har tänkt att införskaffa en 1700+ t-bred B prolle hur vet man då att man får den steppningen? Eller är det kanske så att det inte finns några andra steppningar på 1700+ t-bred B? 🙄
annars kan du alltid skicka ett mail till supporten 😉
Brukar inte funka såbra...
När jag köpte min prolle ville jag ha en C1:a... mailade till en massa datorbutiker....
De enda som kunde svara på min fråga var Overclockers.se och deras svar var naturligtvis att det inte var C1... blää
1 Guest(s)