December 20, 2000
Billigt som s*tan!
Beställde min i torsdags, den kom idag, väntar på avi lappen bara
December 20, 2000
December 23, 2000
Jag har ett tips om man inte orkar vänta på avi'n... gå ner till posten och säg nåt i stil med att ni tapapt bort lappen eller att ni bara har cykel och om ni ska hem å hämta lappen så e det 2 mil cykel extra... funkar alltid Visst, dom blir lite sura på en, men man får paketen snabbt
June 28, 2001
jag köpte en 46gb ibm disk för typ 5 månader sen för 2100kr på ases data i gbg,det var billigt då. efter ca en månad så börja det komma ett skavande ljud från disken och det gick inte på något sätt att läsa från den.
efter ca en månad så lämna jag in den, men efter som jag saknar ambition så tog det ytligare en månad inna njag hämta ut den.
sen gick det ca 3 veckor samma sak igen.
nu ska jag ringa ibm o klaga som f-n o se om jag kan få lite kompensation för allt jag har gått miste om.
3300st mp3s som jag har samlat på mig i 2,5 år vissa av dom helt ovärdelbarliga (säket felstavat) och ett 20 tal filmer.
sen hörde jag att ibm (Ingen Bra Maskin)hadde tagit tillbaka dom diskarna från affärerna.
så vete f-n om den e o rekomendera ,
men jag har tjötat med folk på irc som har likadana utan problem.
April 24, 2001
On 2001-07-13 00:01, MindRunner wrote:
jag köpte en 46gb ibm disk för typ 5 månader sen för 2100kr på ases data i gbg,det var billigt då. efter ca en månad så börja det komma ett skavande ljud från disken och det gick inte på något sätt att läsa från den.
efter ca en månad så lämna jag in den, men efter som jag saknar ambition så tog det ytligare en månad inna njag hämta ut den.
sen gick det ca 3 veckor samma sak igen.
nu ska jag ringa ibm o klaga som f-n o se om jag kan få lite kompensation för allt jag har gått miste om.
3300st mp3s som jag har samlat på mig i 2,5 år vissa av dom helt ovärdelbarliga (säket felstavat) och ett 20 tal filmer.
sen hörde jag att ibm (Ingen Bra Maskin)hadde tagit tillbaka dom diskarna från affärerna.
så vete f-n om den e o rekomendera ,
men jag har tjötat med folk på irc som har likadana utan problem.
Håller med om att disken inte borde gå sönder men har ingen här hört talas om backup?
April 1, 2001
On 2001-02-04 20:22, Magnus wrote:
Jag har ett tips om man inte orkar vänta på avi'n... gå ner till posten och säg nåt i stil med att ni tapapt bort lappen eller att ni bara har cykel och om ni ska hem å hämta lappen så e det 2 mil cykel extra... funkar alltid Visst, dom blir lite sura på en, men man får paketen snabbt
Jo, så kan man ju göra.
Men iaf om man beställer från komplett.se, och även gtek.net så får man möjlighet att söka efter paketet, för att se hur långt i kedjan det har kommit. och då får man paketets kolli nr. Om man har kolli nr så kan man gå till posten utan avi och hämta ut paketet så fort det har kommit. så tjänar man en dag.så gör jag alltid. (man orkar ju aldrig nånsin vänta en dag extra på sin anyinköpta saker :grin:)
1 Guest(s)