May 29, 2001
Hmmm fan får alltid fetaste ågren då jag har gjort ett impuls köp, och nu har jag gjort det igen, tjackade den här:
http://www.mp3spelare.com/prod.....tProdID=36
Lite dyrt kanske men visst är den fin? Men visst e det ett bra köp..faaan vad velig jag blir 🙂 Kan inte någon va snäll och hålla med mig haha
February 5, 2002
August 21, 2001
åhrr, skitcool!
Impulsköp gör alltid ont efteråt, men tänk så här..
det är bättre att köpa nått som man har kvar, än att en dag upptäcka att alla pengarna har gått åt utan att man egentligen köpt något..
Musik gör dig lycklig! Musikprylar kan aldrig kosta förmycket, och är aldrig bortkastade pengar!!!!
May 29, 2001
Garfzez wrote: åhrr, skitcool!
Impulsköp gör alltid ont efteråt, men tänk så här..
det är bättre att köpa nått som man har kvar, än att en dag upptäcka att alla pengarna har gått åt utan att man egentligen köpt något..Musik gör dig lycklig! Musikprylar kan aldrig kosta förmycket, och är aldrig bortkastade pengar!!!!
bra..tack 😀
May 29, 2001
har fått den nu, den är fan rätt schysst, fett med olika funktioner och menyer. Bra ljud och bra ljud när man kör den som fm radio, fick plats med 39 låtar blandad bitrate. Men jag måste säga att finishen var mycket plastigare än vad jag hade förväntat mig, jag som trodde att det skulla va i "sony" klass, men å andra sidan så väger den nada. Den orkar driva min koss porta pro skitbra 🙂
1 Guest(s)