July 20, 2007
Hejsan. Jag går i tankarna att byta från min stationära till en bärbar burk. Därför lägger jag ut min dator här för att se om någon är intresserad av någon/några delar. Jag är inte i behov av att sälja, dock gör jag såklart det om buden blir bra.
Några grundregler som säkert alla vet:
Jag kan av vilken anledning som helst låta bli att sälja/byta någon eller några av delarna.
Bud SKALL lägga EXKL frakt.
Köparen betalar ALLTID frakten om vi inte kommer överens om något annat.
Köparen som är intresserad av flera saker går före.
osv osv
Allt detta kan redigeras, tas bort, läggas till med mera.
BUD GÄLLER! Inga skambud tack! Lägger ni ett "lågt" bud så vill jag veta varför.
Nu till det roliga.
Moderkort: MSI K9N SLI-2F, har kvar kartong, skickar med lite vad ni vill till det, de viktiga grejerna finns kvar.
CPU: AMD 4600+ X2, aldrig klockad, ingen orginalkylare.
CPU-kylare: Cooler Master Susurro, mycket trevlig CPU kylare som har funkat alldeles utmärkt för mig. Knäpptyst och kyler toppenbra!
Minnen: 2st Corsair PC5300 DDR2 1gb stickor, 1st A-data PC6400 DDR2 1gb samt ett no-name minne på 512mb, DDR2 PC-5300. Dock är jag lite osäker på vilka som funkar, får inte alla att fungera på mitt moderkort just nu, skall kontrollera detta. Är dock helt säker på att Corsair stickorna funkar, men skall kontrollera i alla fall. 🙂
Grafikkort: 2st XFX 7900GT XXX edition, alltså fabriksklockade grafikkort. Kör dem i SLI just nu, funkar utmärkt, får ca 9000p i 3dmark06. Det ena kyls av VF-900 och det andra av VF-700. Aldrig klockade, funkar perfekt.
Nätagg: Be-quiet 700W straight Power. Underbart nätagg, funkar hur bra som helst, långa och många sladdar till precis allt! Inbyggd fläktkontroll med mera. Väldigt tyst och stabilt agg.
Chassi: Chieftech Mesh full tower. Toppenchassi, stort och rymligt, plats för allt.
Hårddiskar: Har ett stort antal sådana, alla sata:
1st, WD 36gb Raptor
1st, Seagate 320gb
1st, Maxtor 250gb
2st Samsung 250gb
3st, WD 250gb
DVD-brännare: Vet inte exakt vad det är för nån, funkar att bränna det mesta med i alla fall.
Har även två stycken S-ata kontollerkort.
1st, med två interna och två externa. Du kan dock bara använda två åt gången.
1st, med fyra stycken interna.
Kan skaffa mer info om dessa om nån är intresserad.
Skärm: LG 22", L222W
Övrigt: G15, engelsk lay-out, MX518 samt Icemat 1edition
Har även en hel drös med sladdar och annat skoj, en massa röda dioder, en komplett äldra P3 med 10gb hdd m.m.
OBS! Skärm, T-bord, mus/musmatta säljs bara om jag får sålt det mesta av datorn.
Alla bud, frågor och liknande tas via tråden, blir lättast så och alla får samma info.
1 Guest(s)