November 18, 2006
Jag har en G5 och har haft den i snart ett år, och är lite sugen på att byta, så jag börjar bli lite trött på den.. lätt den skönaste musen jag testat iaf.. men jag har hört lite gott om habu också.. skulle du kunna göra mig en tjänst och bara väga den.. xD det jag gillar med min G5a är att den är så pass tung.. hör av mig senare..
August 10, 2001
hymer wrote: har eventuelt en G5 att byta ca 2v gammal pm om du är
intreserad
En fråga förresten ang G5:an som jag hoppas någon kan svara på. Följer muspekaren musen även om man lyfter musen aningen ifrån underlaget för att flytta position? Svepande rörelser alltså? Min gamla Logitech MX500 gör t.ex. inte detta men det beror kanske på att det inte är en lasermus ...
Och om den gör det hur högt ifrån underlaget krävs eg. för att den inte skall göra det?
August 10, 2001
four911 wrote: Jag har en G5 och har haft den i snart ett år, och är lite sugen på att byta, så jag börjar bli lite trött på den.. lätt den skönaste musen jag testat iaf.. men jag har hört lite gott om habu också.. skulle du kunna göra mig en tjänst och bara väga den.. xD det jag gillar med min G5a är att den är så pass tung.. hör av mig senare..
Jag vägde den på en våg som inte är jätteexakt och då fick jag den till cirka 90gram. Ta detta med en nypa salt dock. Du kan nog få reda på det via google kanske?
Jag är inte intesserad av ett byta utan det blir att jag säljer denna bara i sådana fall och köper ny G5:a.
1 Guest(s)