August 8, 2004
Hej
En vän åker till thailand om en vecka och återvänder om 3 veckor från idag, han ska ta med sig Thaiboxningsshorts. Skulle vilja veta om det finns något intresse av Thaiboxningsshorts.
Ni som är intresserade skriv vilken storlek ni har OBS . gäller bara om ni redan har Thaiboxningsshorts då thaishortsen oftast är mycket mindre i storlek än vanliga shorts), skriv vilken vikt och längd också så får man sig en bild av vilken storlek som passar andra.
Pris kommer vara 200-250kr styck. De som kommer kosta 200 är enklare shorts, men som kostar runt en 500kr här. De för 250 är shorts med mycket detaljer, pris här i sverige för dem är okänt aldrig sett såna här, men skulle gissa på en 800kr om inte mer.
Alla Thaiboxningsshortsen kommer vara i Satin. Vill ni ha andra små saker så finns det thailiniment, den klassiska gula, som man brukar bli insmörjd med innan match, 50kr. Ankel/fot skydd, vanliga 50kr. Extra långa 5meters thai/boxningsslindor. 50kr.
August 8, 2004
csm101 wrote: Jag skulle vara intresserad av en helsvart thaishorts om det finns
63kg 175 cm så skulle gissa medium(?)
Finns bild? Vart kommer de finnas?
Hej
Jag skulle gissa på Large, thaistorlekerna är små. Jag har visat min vän ungefär vilka han ska hämta. Vill du ha en svart så vet jag en som e riktig fin. det är en redbull logga i mitten, helsvart, sen står det MUAY THAI på thailänska på högersida, märket är Twins.
Ska hitta en bild på den.
jag bor i örebro, frakt skulle nog gå på en 20-30 kr
Samma men i glansig vit
[Image Can Not Be Found]
Står MUAY THAI på dessa på vänster sida och LUMPINEE på höger
[Image Can Not Be Found]
Samma som buakaw puramuks
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)