August 11, 2001
Jag är sugen på en Mp3-spelare och undrar vad ni som har en Ipod tycker om den.
Är den värd pengarna?
Är det bra ljud?
Håller den?
Är det bra menyhantering?
Om någon haft den mer än ett år, funkar den fortfarande tillfredställande?
Skulle du rekommendera den till din morsa?
Bakgrunden är att i våran lokal datorbutik, så rekommenderade säljaren att INTE köpa en mp3-spelare med hårddisk, utan att köpa en som hade minne...Btw han rekommenderade någon av Creatives spelare.
Tacksam för svar! 😛
August 22, 2005
ipoden är bäst
har haft min i 1månad nu ljud kvaliten är bättre än på alla mp3 splare jag har lysnat på så jag måste säga helt klart värt pengarna.
hållbarheten har jag inte haft några problem men men jag har hört att den blir lätt blir repig så jag köpte en fodral till den så det kan vara bra att göra det.
menysystement är bra som fan går snappt att blädra igenom en lista på 3k låtar utan probelm tar dock en stund att lära sig men det är ju alltid så
och ja jag har köpt en åt min morsa en mini "jul klapp"
jag har en ipod G4 20 gb
October 11, 2002
Själv har jag en Creative Zen XTRA 30gb, är helnöjd med den, får med en bra väska, och den låter helt fantastiskt bra, man får ju med EAX i den så man kan sitta och pilla själv med vilket ljud man vill ha.
Tänkte köpa en iPod först också, men jag tog en Creative istället. Vet inte varför, men den kändes mer genuin, även om iPoden också är grym.
Svårt val, men ha i åtanke att ingen av spelarna är direkt dålig, snarare är båda likbördigt bra, så det spelar egentligen ingen roll vilken du tar.
(men ta Creatives )
2 Guest(s)