November 19, 2003
Är det många här inne som lyckats/funderar på att skaffa sig en shuffle?
Jag kan ju säga att jag vart ruskigt glad när de kom med min idag. Var ju inte allt för positiv efter allt nedklankande på apples nya skapelse. Men jag kan ju bara säga en sak, gillar man inte designen då kan du lita på att du får ett grymt ljud! Lurarna som kom med var helt ok men med KOSS the Plug vart det mycket bättre.
Köpte 1GBs versionen mest pga av att jag behövde ett lagringsminne med mp3-spelarfunktion. Tror inte att det finns någon mp3-spelare som är billigare i MB/krona.
Sitter du och väljer mellan en shuffle och en annan i samma prisklass vet du vad jag skulle valt iaf 😀
November 19, 2003
November 19, 2003
Det enda är det lite kryptiska ljuskoderna, men jag fattade ganska fort vad de betydde. Annars kan jag inte direkt säga något, blir lite sämre kvalitet när man har väldigt hög volym på men inget som besvärar mig eftersom jag gärna vill ha mina öron fria från tinnitus 🙂
November 19, 2003
Ljudet är enligt mig bättre med KOSS the Plug även vid hög volym jämfört med de lurar som kommer med. Men fortfarande tycker jag ljudet tappar lite när det är högt, som tidigare sagt så lyssnar jag inte på så hög volym så för mig spelar det inte någon roll.
Ang. att hitta en låt. Det finns två alternativ, ett att reglaget på baksidan är inställt på shuffle och ett där den följer den ordningen som låtarna är inlagda. Så det kan vara svårt att snabbt hitta en speciell låt snabbt, enda sättet är att trycka nästa låt och hoppas
2 Guest(s)