December 6, 2001
Jag har inte ifp-790, utan en ifp-390, men är mycket nöjd med den, förutom det att iriver inte kommer att släppa någon ny firmware till den fast de sagt det (de har begränsat inspelningskvalitén till 96kbps i den senaste). Funderar också på att köpa en 790:a, men jag tänker vänta tills de fått ur sig en ums-firmware (så att man stoppa in den i alla datorer). Litar inte på dem efter 3xx-firmwarehistorien. Men bra spelare gör de iaf.
January 21, 2002
Lite ororande att de inte släpper ny firmware om de nu sagt det :/. Har också sett att spelarna inte fungerar som en ny HDD i den dator man stoppar in den i utan att man måste använda iRivers programvara för att överföra filer...
Men jag har läst fler recensioner och kommentarer till spelaren nu och alla verkar vara väldigt nöjda med den och ljudkvalitén är ngt många framhäver så det blir nog en 790 eller möjligtvis en 795 om ingen har något negativt att säga om den.
June 23, 2002
Jag har en ifp-890 den ser bara annorlunda ut vad jag läst.
Och jag är helnöjd med den, men å andra sidan jag har inte testat så många andra heller så jag kan inte riktigt jämnföra, men den funkar bra iaf. 🙂
Jag tycker även iRivers överföringsprogram fungerar bra, kan vara lite segt att starta dock.
1 Guest(s)