July 10, 2004
Någon som handlat något där? Hur fungerar det med leverans, kvalitet på varan och sånt?
February 23, 2004
Adestro wrote: http://www.it-auktion.se/
Någon som handlat något där? Hur fungerar det med leverans, kvalitet på varan och sånt?
Jag har handlat där ett par gånger, kan inte annat än att ge siten thumbs up... bra förpackat , bra kontakt vid ev frågor om varan samt snabb leverans. Dock aningens, aningens dyra... men då de har bra grejor så är det en bisak.
Rekommenderas varmt .
July 10, 2004
July 18, 2003
Köpte en skrivare av dem, en stoor fin laserjet som pumpar på bra!
Rekommenderar siten då dem är grymma!
Edit:
Har sett att många söker ny skärm, på it-auktion så finns just nu :
Dell Ultra Sharp 20" (tum) TFT LCD-Skärm. 2001FP, TCO-99, Inkl. nätaggregat och skärmkabel. 1600x1200. Färg: Midnattsgrå/ Silver. Tillverkad November 2004.
Utgångspris 2500 kr.
July 10, 2004
August 16, 2003
nu har jag iof inte haft mer att göra med dom över nätet än att kolla när autkionerna är och att skriva ut listan på objekt.
men när man är där i all a fall så vinner man ett objekt med ett bud på 1000kr så tillkommer provisionen, 98' var den 15% tror jag, för 5 år sedan 17.5% blir 1175kr då.
men läs igenom deras regler/villkor det har kanske ändrats sedan tidigare.
July 10, 2004
December 13, 2004
December 14, 2005
Har handlat där vid tre tillfällen senaste 12 månaderna och det har funkat mycket bra, hämtat sakerna själv vid deras lokal i Bromma. Lite rörigt i lokalen med saker staplade lite varstans men varorna har varit i annoserat skick och enligt beskrivning, ofta kan man få lite utförligare information om man ringer dem. T.ex. när jag köpte en laptop för 11000 så fick jag reda på garantitiden och en del annat innan jag la budet.
Det tillkommer 17.5% provision på det budet du lägger, glöm inte det! Tillkommer även frakt om du inte kan hämta varorna själv.
1 Guest(s)