March 29, 2001
OfflineEn sorlig historia. Hoppas att det löser sig.
Men du - varför vänta i hela sex veckor innan du tar kontakt med dem? 😕 Själv skulle jag ligga på redan efter 7-10 dagar.
Skrev du inte innan du skickade iväg HD:n och förklarade vad som hade hänt, så att de var förvarnade? Skickade du inte med kompletta adress, inköps och order-nr uppgifter i returlådan? Och hur var den defekta hårddisken egentligen förpackad? I ESD-påse och ordentligt stöt-emballerat?
Om det finns minsta risk att skadan kan ha förvärrats genom slarvig och otillräcklig packetering så ber man om problem. Då vill nog inte företaget i fråga kännas vid några garanti-anspråk.
[ Detta Inlägg ändrades av: RalfS den 2002-03-20 19:31 ]
January 6, 2002
OfflineJo jag hade pratat med dom innan jag skickade HD i retur har sedan varit i kontakt med dom varje vecka per mail och eller telefon, och nu har det gått så långt att dom inte svara på mina mail eller inte vill tala med mig per telefon. dom säger att dom aldrig har fått Hd av mig trots att jag har kvitto från Posten att dom emotagit den. Det blir nog bara för mig att Polisanmäla dom för bedrägeri...
May 30, 2001
OfflineArghh! Ytterligare en butik som strular. Beklagar verkligen, lider med dig. Vad är det med alla webbutiker, finns det ingen som sköter sig ordentligt. Nollvisionen kanske borde börja tillämpas på fler områden..
Fattar inte hur man kan motarbeta kunder såsom alla butiker verkar göra lite till och ifrån. Snabba leveranser samt returhantering och bra kundkontakt är krav om fler beställningar skall komma in?? Eller lever jag i en fantasivärld? Pris samt utseende på hemsidan mm är oväsentligt i längden? Snälla rätta mig någon om jag har fel så jag kommer tillbaks till verkligheten..
Kör på, hela vägen ut om du måste!
/larsa
[ Detta Inlägg ändrades av: larsa den 2002-03-21 12:33 ]
1 Guest(s)

Log In