August 20, 2001
så j**la förbannad nu. alsto, från börjar vare så att jag skulle ha asus a7v266 när det var sprillans o inte fanns i sverige.. så jag beställde allt utom modekortet från datorbutiken, bla tb 1,4 512 ddr mm.
a7v255 fanns på itbutikken så jag tänkte, ja dom har ju billig frakt så det ärju lungt, men INTE!.
det var den 5:e augusti jag la ordern och idag är det den 1:a oktober, jag har fortfarande inte fått rätt modekort, dom har nämligen skickat fel 2ggr! och jag har behövt punga ut 360:- i retur frakt ( vilken dom påstår att jag ska få tebax, men det har jag inte).
o nu blev jag erbjuden ett lika bra modekort fast till mkt fördelaktikt kompispris, så jag tänkte, ja ringer o avbeställer på itbutikken så får jag en massa stålar över
så jag ringer o bröjar med att klaga på att det tagit 2 månader från att min order lades, deras svar va: det är helt normalt.
sen sa jag : ja vill ha mina pengar tillbaka.
deras svar: det går inte för det har gått mer än 14 dagar sedan köpet!, vilka j**la idioter! fyfan fyfan fyfan, jag orkar inte mer... men nu sa dom iaf att dom skulle skeppa skiten idag så jag får väll det den här veckan. men ändå, jag fattar inte hur inkompetent man kan va!
August 20, 2001
April 8, 2001
On 2001-10-01 22:37, Fiskpinnen wrote:
Jag litar bara till fullå på ett par datorbutiker.Komplett, db, gtek, gamegear och tj.
Om jag inte måste håller jag mig borta från andra.Skulle tro att JME, kylning och skribo är okay med men jag har inte beställt ngt därifrån.
Du glömde Dustin dom är 100%iga alltid snabba leveranser och snabba svar på mail, dom är lite dyrare men dom har j**la stort lager.
August 8, 2001
On 2001-10-01 23:05, Mr Doe wrote:
On 2001-10-01 22:37, Fiskpinnen wrote:
Jag litar bara till fullå på ett par datorbutiker.Komplett, db, gtek, gamegear och tj.
Om jag inte måste håller jag mig borta från andra.Skulle tro att JME, kylning och skribo är okay med men jag har inte beställt ngt därifrån.
Du glömde Dustin dom är 100%iga alltid snabba leveranser och snabba svar på mail, dom är lite dyrare men dom har j**la stort lager.
"lite" dyrare, menar du väl.
Ja dom må ha bra servis och så men dom är för dyra.
Dett samma gäller specitek
August 20, 2001
On 2001-10-01 22:39, Fiskpinnen wrote:
On 2001-10-01 22:38, sLAN wrote:
det roliga är att jag jobbat med postorder hela sommarn, o jag vet lixom hur det funkar.... o det är inte sååå svårt..Men jobbade du i stor skala?
hmm jo, jag skötte större delen av teknikmagasinets postorder avdelning..
iofs vare ju typ väääldigt lite o göre eftersom det va sommar, men ändå
April 8, 2001
Jag tycke rinte att Dustin är så dyra.
Jag köpten en Epson 790 förra veckan för 1562kr och ett 3com officeConnect retail för 349kr, på Komplett kostar samma skrivare 1667kr, 3com kortet hade dom inte men datorbutiken har det som bulk för 374kr
sedan är Dustin billigast på frakten också.
1 Guest(s)