December 27, 2000
tjena. .<
det e så här.. min razer 2k gick sönder.. jag skickade in den till komplett.se där jag köpte den, fick tillbaka en bekräftelse på att musen var paj och skulle bytas ut. okej så långt allt ok.. men nu har det kommit brev i en strid ström om att dom inte har musen i lager.. och levererans datumet skjuts upp hela tiden. en eloge till komplett.se för att dom håller mig någorlunda uppdaterad. men vafan. jag har varit utan musen i styvt 2 månader. är detta rimligt? fan.. går ju inte o spela med optisk mus.. jag vill ha tebx min räääs00r
.<
vad skall man göra? jag menar.. får det ta HUR lång tid som helst?
December 27, 2000
December 27, 2000
June 17, 2001
Helt riktigt, jag vet att kunder som står på sig som fan får det dom vill.
Kör hårt och maila och ring i massor. 1 gång om dagen brukar vara bra.
Du behöver bara fråga
"Hej, hur ser det ut?
Ställ dom den frågan 1 gång om dagen och i en vecka så kommer dom att bli så trötta på dig att dom cycklar till fabriken och hämtar en ny till dig och levererar den åt dig OMG.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)