September 30, 2003
jepps, plockade igår ihop en dator som jag skulle vela ha . orkar ej gå in på detaljer, men en 2500+ (barton) , 128 mb grafik kort. (geforce fx 5600), och 2 st twinMOS 256 mb minne . och lite annat smått och goptt också . sammanlagt så blev det 7539 spänn . och eftersom jag bara har c.a 6000 att handla får, och jag är ju inte så värst krävande heller vill ju typ spela lite spel som cs o d2 när patchen kommer och kunna surfa tanka musik o så 😀 som en vanlig svennson typ 😛 .
jo så ja såg att detta fanns . i det tidigare priset hade jag ej valt skär. men ett alternativ var detta :
http://www.komplett.se/k/ki.as.....&s=fp
det jag isåfall hade tänkt göra om jag köper dett är .
att efter jul när man aksne fått pengar 😛 . eller tidigare om ja får pengar . då köper man kanske ett till minne (256 eller 512) , eller typ ett uppgraderingspaket, eller grafik kort. och håller på så . och ftersom det ingår en skärm är ju detta ändå ganska bra pris . fast de är ju inte lika bra grejjer som de ja plockade ihop själv . iofs så är det en 19 tum . kanske lite otymplig . men iaf . om ja köper dett aoch sen när jag har pengar köper nå nya grejjer . så kanske det går bra att köpa detta istället för att vänta till ja har 7539 och dessutom måstye ha en skärm . ?
eller vad tyckerni ?`.
tacksam för svar 😀 .
September 30, 2003
okej jo förlåt ja had eju valt ett sånt kom ja på 😀 ändrade det i sista minuten 😛 . men det är bvara det, att de kommer ta så jävla länge säkert innan ja får pengar . nej men grejjerna sjunker ju i pris ganska snabbt också . men det där paketet nog duger det ju om man sneare köper uppgraderingspaket ? . eller är det ändå det tidgare som gäller ? .
July 18, 2003
Köp inte FX5600 ta ett 9600 lr 9800 istället!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)