March 23, 2004
Blev sugen på att köpa en joystick att lira BF2 med. Undrar om det är någon som har något tips på en bra? Satt och läste lite recensioner på några st, men alla fick riktigt uselt betyg.
Är beredd att lägga ut max 400 kr, så det är ingen super-joystick jag är ute efter, men samtidigt vill jag ju inte ha en usel. Är det att kasta bort sina pengar att köpa en så billig joystick, eller finns det hyffsade till det priset?
January 8, 2003
What!? En joypad har man ju uteslutande till fotbolls/hockey lir och till bilspel.
Har du inte provat fps spel till konsol? Isåfall så vet du inte varför det är så dåligt, man använder just en joypad till alla dom ju.
Annars har jag en Ps1 kontroll kopia som heter Saitek X6-34U som jag är väldigt nöjd med. Den följde med NHL 2000 så den har några år på nacken men funkar fortfarade fint. Finns nyare varianer av den om du vill ha en bra.
March 23, 2004
Efter att ha kollat runt lite på recensioner och fått några rekomendationer bestämde jag mig för att köpa en Saitek Cyborg Evo.
Här kan du läsa en hel del recensioner av den om vill.
Är ganska nöjd med den. Enda problemet nu är att jag har insett att jag är totalt jävla värdelös med joystick. Klarar knappt att hålla mig i luften en minut i BF2. :{
2 Guest(s)