February 4, 2003
Hej.
Har lagt en beställning på K500i tillsammans med Comviq Kompis Plus hos Katashing (stavas?)
Hur som helst. K500i verkar specifikationsmässigt vara den perfekta telefonen för mig. Dessutom ganska billig. Plus att den fått bra omdömen på Priserunner.
MEN jag tycker den ser så otroligt ful ut. Har bara sett bilder på den. Men kan inte förstå hur man kan göra en sån ful baksida på en telefon? Varför har de kluddat med ett jävla linsskydd?
Är det bilderna som gör att detta ser så fult ut eller är den "ful" enligt er mening?
Kan någon säga hur ni upplever just baksidans design? Är telefonen bra i övrigt?
Och slutligen. Om någon kunde ta en bild på K500i jämfört med något man känner till storleken på (exempelviss en femkrona, tändssticksask eller liknande) så skulle jag bli jätte glad. Ta jätte gärna en bild från baksidan så jag kan bilda lite bättre uppfattning om hur baksidan ser ut.
Om ni undrar varför jag inte går och kollar i butik så är det för att Katashing hade ett erbjudande om -625kr (rabatt alltså). Så hann helt enkelt inte.
Men kan fortfarande byta till K700 om baksidan skulle "vara så pass" ful.
Tycker faktiskt att den ser vidrig ut på bilderna. Ursäkta.
Och vanlgitvis påverkar inte sånt där mig så mycket. Men en sån designmiss?
mvh/d
June 17, 2004
Kan du skicka länk på var du har beställt ? har tänkt själv också på att beställa en sådan.
EDIT: hittade nu. sorry för ot. http://www.katshing.se/ 🙄
February 4, 2003
Problemet är bara att dessa jäkla telefoner tog slut på lagret. Och kontraktet är redan på skrivet hos Comviq. Därmed står jag utan telefon fast med abbonemang just nu. (som jag inte kan använda utan telefon).
Är det värt 500kr att köpa en K700 istället?
Eller vilka andra mobiler finns det i den prisklassen som är bra enligt er?
Mvh/D
June 23, 2002
valkonen wrote: Min syrra hade en K700i. K500 och K700 har inget annorlunda än att K700i har större minne och ser annorlunda ut. Båda kan man använda "Real tones" med och båda har tror jag lika bra kamera.
Hon var iallafall verkligen nöjd med sin.
K500i har inte bluetooth vad jag vet.
February 4, 2003
Får nog bli en K500i ändå. Minnet är ganska oväsentligt för mig, radio likaså, bluetooth likaså. Visst det hade varit roligt att ha. Men jag behöver inte det.
Ville bara få en "anledning" till att betala 500kr för att slippa det fula bakstycket och också få telefonen direkt (telefonen var slut i lager tidigare). Men nu har den kommit i lager, så nu är det lungt 😛
Nu känns 500kr för mycket för ett fult bakstycke :p
Mvh/D
plus att K700 hade Go-Live vilket inte K500 hade. Go-Live är väl inget bra?
1 Guest(s)