August 9, 2005
Är i valet och kvalet av två mobiltelefoner nu när julklappspengarna ska komma till användning.
SonyEricsson K800i och Nokia N80.
Jag vet inte vilken jag ska välja, då jag är lite av en SE-fanboy, och gillar att SE-mobilen har autofokus, vilket den andra inte har. Sen har ju Nokian en version av Symbian och har framför allt WiFi, något som jag tycker är rätt intressant att ha i en mobil. Sen har den ju också 3 MP (dock utan autofokus), vilket inte är helt hemskt det heller.
E: Ser inte skillnad på ] och } :S
August 11, 2001
Funktionellt verkar dom telefonerna vara lika bra.
Dock har jag två vänner som har haft problem med kameran i sina k800i. Dock avhjälpt efter service. Dessa tillhörde dom tidigaste exemplaren. Ska visst vara avhjälpt nu.
Så välj efter tycke och smak du.. Antingen är man en Nokia-människa eller en SE-människa, haha
September 11, 2002
Jag hade valt k800i också baserat på http://www.jbenchmark.com.
August 9, 2005
Plockade upp min K800i på posten idag. Än så länge är jag jättenöjd, förutom att den är lite seg på respons i vänteläge, och byten mellan filläge och fån-läge. Men det funkar ändå.
Och sen om man skickar större filer i telefonläge så håller statusbaren på att hoppa upp och ner, den vet inte riktigt hur långt den kommit. Som tur verkar ju telefonens räknare veta det, så det verkar funka, än så länge.
1 Guest(s)