September 16, 2002
Tjo.
Jag tänkte ta och beställa från datorbutiken nu. Jag har aldrig handlat där förut för jag har hört så mycket dåligt om dem. Men nu har de ett lockande pris.
Hur som helst, det finns ett fält där jag kan skriva in ett kodord?
Var är det för kodord, och vad gör det?
I don't get it? 😕
May 17, 2002
joppe wrote: innan kunde man skriva in "nollfrakt" eller "ingenfrakt" för att få fraktfritt för beställningar över 500. tror inte det funkar nu dock.
Det togs bort för ett halvår sedan. Istället för att ha en massa kodor så påstod sig DB att ha sänka fraktpriserna överlag istället.
October 25, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=joppe]innan kunde man skriva in "nollfrakt" eller "ingenfrakt" för att få fraktfritt för beställningar över 500. tror inte det funkar nu dock.
Det togs bort för ett halvår sedan. Istället för att ha en massa kodor så påstod sig DB att ha sänka fraktpriserna överlag istället.
För att koderna spreds på olika forum 🙄
May 17, 2002
Tindy wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=joppe]innan kunde man skriva in "nollfrakt" eller "ingenfrakt" för att få fraktfritt för beställningar över 500. tror inte det funkar nu dock.
Det ska DB bara vara glada för, de gav dem helt klart bra reklam och fler kunder.
October 25, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Tindy][quote=Krqagyzzz][quote=joppe]innan kunde man skriva in "nollfrakt" eller "ingenfrakt" för att få fraktfritt för beställningar över 500. tror inte det funkar nu dock.
Det ska DB bara vara glada för, de gav dem helt klart bra reklam och fler kunder.
Jo, men jag syftade mest på att det var därför de tog bort det
November 5, 2001
Tindy wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Tindy][quote=Krqagyzzz][quote=joppe]innan kunde man skriva in "nollfrakt" eller "ingenfrakt" för att få fraktfritt för beställningar över 500. tror inte det funkar nu dock.
Jo, men jag syftade mest på att det var därför de tog bort det
Helt klart gav det dom massa gratisreklam. Folk är ju inte dummare än att de vill beställa utan frakt om det är möjligt. Gör ju trots allt en del. Fast tillslut spreds det väl lite för mycket så ingen betalade frakt och då blev det antagligen inte billigt för db.com.
1 Guest(s)