September 16, 2002
Japp. Jag diggar Komplett.
Särskilt eftersom jag köpte en Razor Boomslang 2000dpi där när den var splitterny för ungefär 1000:-
Ungefär 20 månader senare skickade jag tillbaka den och fick tillbaka mer pengar än vad den kostade att köpa av dem då (dock inte lika mycket som jag köpt den för från början). Och så köpte jag en MX700 av dem istället och gick 2-300Kr plus på affären. :p
March 21, 2003
pqxl wrote: Bra, förutom att de alltid tar 199:- i frakt 🙁
Fattar inte riktigt varför de inte kan göra deal med posten som alla andra butiker.
Inte för oss i mariestad här finns det en affär som e återförsäljare åt en massa internetbutiker t ex komplett så vi får allt för det pris som är billigast på¨nätet typ fast med typ 50-100kr i frakt för en disk ...Ass nice iaf..
August 10, 2001
pqxl wrote: Jag vet en som fick datorgrejer värda runt 8000 för 4500, de hade skrivit fel på fakturan och ett år efteråt hade de fortfarande inte märkt något 🙂
Råkade ut för snarlik grej själv. Beställde en HP skivare värd 1 400 och fick en värd 3 800 :- för samma pris. De plockade fel vara 🙂
Sa ju naturligtvis ingenting heller.
En annan gång när min Pioneer dvd-läsare gick sönder och garantin var ute skrev jag till Pioneers servicechef i Sverige och beklagade mig osv och han skickade mig nyaste modellen gratis.
Jag beställde även en ratt ifrån webbhallen.se där en av växelpaddarna gick sönder och jag gillade inte att jag skulle betala frakten upp för att få den lagad så jag skrev till chefen och klagade lite. Fick 200 :- innestående som jag använde till att beställa Dibbe 2 för 😉
En gång fick jag fel chassi ifrån Datorbutiken.com och klagade och fick mitt nya med posten ett par dagar senare. Var ju bara det att de aldrig begärde tillbaka det första chassit de skickade till mig. Så det sålde jag för ordinariepris ett par dagar senare till en polare, lol.
Jag brukar ha rätt bra flyt vid affärer på nätet som ni kanske märker, hihi.
1 Guest(s)