June 19, 2007
Hej!
Det är så att jag köpte ett Evga 680i på demo vara hoss komplett, efter 2 månader när jag skulle montera ditt nya pin-fläktar på moderkortets pin-kontakter upptäckte jag att de var helt urfunktion, då skicka jag ett brev till komplett där de sa att de kunde byta ut moderkortet eller få pengarna tillbaks, men jag sa till dem att jag vill byta ut den mot en X38 DQ6 + pengar . Då fick jag ett brev som sa du har 14 dagar på dig att skicka ditt moderkort, jag upptäckte dagen därefter att komplett fick slut på X38 DQ6:orna och att de inte skulle få in något förrän 11/23-07, tyvärr så var det så att jag åkte net till Tyskland dagen efter, så när jag komm tillbaks så skicka jag ett brev till komplett där jag istället vill ha pengarna tillbaks för moderkortet. Då svarar dem såhär :
Hej, När det gått över 14-dagar kan vi tyvärr inte erbjuda dig pengarna tillbaka utan det är en likvärdig/bättre produkt som gäller. Om fallet är som så att vi inte har något likvärdigt att erbjuda kommer vi då att kreditera dig pengarna tillbaka istället. --Med Vänliga HälsningarChristoffer, Komplett.se
August 7, 2003
Du lär inte få någon bättre service än Komplett någonannanstans iaf, det finns massvis med företag med betydligt sämre service.
Alltid funkat bra med Komplett för mig och när jag fick ett grafik-kort vid ett tillfälle som inte funkade bra var det bara skicka in det och få ett nytt tillbaka.
Vad är problemet/felet med att få samma moderkort som du faktiskt köpt (fast helt) tillbaka? Knappast så att de blåser dig på pengar (enligt min uppfattning iaf)
April 3, 2007
Laglorden wrote: Du lär inte få någon bättre service än Komplett någonannanstans iaf, det finns massvis med företag med betydligt sämre service.
Alltid funkat bra med Komplett för mig och när jag fick ett grafik-kort vid ett tillfälle som inte funkade bra var det bara skicka in det och få ett nytt tillbaka.
Vad är problemet/felet med att få samma moderkort som du faktiskt köpt (fast helt) tillbaka? Knappast så att de blåser dig på pengar (enligt min uppfattning iaf)
Instämmer helt!
1 Guest(s)