March 19, 2003
hehe de råkade skriva lite fel.. 1,104,089.00 inkl moms
Rena REA'n..
October 22, 2002
BarateaU wrote: [quote=CasO][quote=BarateaU][quote=bloodman]borde fixa det där snabbt.
Undra vad som skulle hända om man betalar med VISA kort typ och man har den summan pengar. Om de rar en mille lixom.
dem tar inte emot kort på komplett 😀
heh. går det inte att förskotts betala?
och vilken dum idiot tror du betalar så mycket för en disk ? 😉
March 19, 2003
CasO wrote: [quote=BarateaU][quote=CasO][quote=BarateaU][quote=bloodman]borde fixa det där snabbt.
Undra vad som skulle hända om man betalar med VISA kort typ och man har den summan pengar. Om de rar en mille lixom.
Nee det är sant, men om man nu skulle vilja testa systemet och se om man får tebax eller om de försöker blåsa en eller kanske inte lägger märke till de. 😀
Hitta detta nu
-
Vi erbjuder varken förskottsbetalning eller möjlighet till att ge bort eller använda presentkort på Komplett.se.
October 22, 2002
BarateaU wrote: [quote=CasO][quote=BarateaU][quote=CasO][quote=BarateaU][quote=bloodman]borde fixa det där snabbt.
Nee det är sant, men om man nu skulle vilja testa systemet och se om man får tebax eller om de försöker blåsa en eller kanske inte lägger märke till de. 😀
Hitta detta nu
-
Vi erbjuder varken förskottsbetalning eller möjlighet till att ge bort eller använda presentkort på Komplett.se.
hahahaah =) tro mig på komplett kan du få pengarna tillbaka =)
January 3, 2004
BarateaU wrote: Jo jag vet att det är skit trevliga och har underbar support osv.
Men man vet ju aldrig.
Pris felet behöver inte alltid vara så extremt som det är nu, kanske 500:- eller nått som en svenson svenson kanske inte lägger märke till.
HAHAHAHA KOmplett är ett segt jävla skit företag som inte vet vad social kompetens är, de vet även inte vad SUPPORT ÄR för något !!
DÅ man redan har vunnit i allmänareklamations nämnden mot dem, de små värdelösa idioterna !!!!
November 9, 2002
Archangel_tyreal wrote: [quote=BarateaU]Jo jag vet att det är skit trevliga och har underbar support osv.
Men man vet ju aldrig.
Pris felet behöver inte alltid vara så extremt som det är nu, kanske 500:- eller nått som en svenson svenson kanske inte lägger märke till.
HAHAHAHA KOmplett är ett segt j**la skit företag som inte vet vad social kompetens är, de vet även inte vad SUPPORT ÄR för något !!
DÅ man redan har vunnit i allmänareklamations nämnden mot dem, de små värdelösa idioterna !!!!
mm, bara för att ditt ärende blev felbehandlat så e dom ett värdelöst skitföretag..... :worshipp:
October 22, 2002
Archangel_tyreal wrote: [quote=BarateaU]Jo jag vet att det är skit trevliga och har underbar support osv.
Men man vet ju aldrig.
HAHAHAHA KOmplett är ett segt j**la skit företag som inte vet vad social kompetens är, de vet även inte vad SUPPORT ÄR för något !!
INTE ALLS, du har helt fel
February 12, 2003
Men man vet ju aldrig.
Har du provat DB eller DP? Där har du värdelös support... Komplett ÄR bäst i sverige, det kommer du inte ifrån...
January 3, 2004
HAHA ,, Dataprince är ju inte specielt bra heller som du säger ,, men är det en slump att komplett har varit uppe i ARN 3 ggr av olika personer där jag bor??
och förlorat 3ggr, tycker det är ganska löjligt att man skall behöva driva vidare till ARN för en sak som är så självklart !!
men visst jag handlar fortfarande från komplett då det är det bästa internet företaget här omkring, eller iaf det billigaste (med hyffsad service) och man vet ju att de följer ARN rekomendationerna efter 8a månaders bråkande med dem !!,,
2 Guest(s)