October 15, 2002
Tjena alla!
Päronen beställde en komplett dator på komplett.se, samt en datakabel till morsans Samsung SGH-E700. Vi beställde för ungefär 3 veckor sedan, och nu börjar vi undra om de ens har skickat iväg den. Så jag tog tiden att skriva ett e-mail till dem och frågade om de har börjat bygga på den samt om de har skickat iväg den.
Svaret var:"Vi har inte fått in den datakabeln som ni önskar i lagret, därför kan vi inte börja bygga på datorn förrens kabeln är i lager".
Vad säger man om sånt här egentligen?? 👿
August 7, 2003
De flesta dataföretag som jag känner till brukar inte skicka iväg en beställning förens de har samtliga saker hemma, om man inte specifkt ber dem prioritera vissa saker. Men man kan ju tycka att de borde ha informerat er om läget. Vad jag skulle göra om jag vore du vore att ringa och snacka med dem och se om de inte kan skicka datorn i förväg. Kabeln är ju så pass liten att de borde kunna skicka den som brev eller nåt, vilket inte borde kosta så mycket extra i frakt för din del.
October 20, 2003
Jag bästälde en del grejer på komplett idag och uppmärksammade rutan där det står : Sammpacka beställningen eller liknande.
Den är ifylld från början och et är väl den de syftar på kanske.
Jag tycker ändå de kunde slängt iväg ett mail och frågat om du vill dela på beställningen.
October 25, 2003
Samma sak för mig, när jag skulle beställa min burk för typ 15 månader sedan så satt jag i tre veckor och väntade.
Mailade och frågade varför det tog sån jävla tid, och fick svaret att alla delar inte var inne, det enda som fattades var en mus.
Väntade en vecka tillm, då skulle musen vart inne, men de ändrade leveransdatum hela tiden.
Bytte då mus, och fick datorn 5 dagar senare :S
2 Guest(s)