March 11, 2003
JayJ wrote: Hade fått löfte om att fraktlappen skulle komma idag, men icke. Börjar bli mer och mer förbannad på komplett. Om jag inte har fått fraktlappen imorrn, så får jag väl ringa dom igen. Och då kommer jag väl bli vidarekopplad en sådär 17 gånger...
Min kompis köpte ju också en dator därifrån, och inte heller hans dator funkade. Men han såg inte klistermärket på chassit, så han öppnade datorn, och såg att grafikkortet var löst.
Och varken windows eller SATA-Bioset hittar min hårddisk.
Inte kan väl grafikkortet, och hårddisken lossnat under frakten?Mitt råd: Köp inte en färdigmonterad dator från komplett!
Ring Komplett och fråga om du kan bryta förseglingen. Ifall de säger att det är OK, skriv ner namnet på killen som sade det. Och tidpunkt.
September 4, 2001
July 13, 2004
Får ta tillbaka min så negativa uppfatning om komplett. Fick svar på mitt email på mindre än 1 timme! Han som skrev till mig var väldigt trevlig, bad om ursäkt för det inträffade o.s.v.
Han sa att det var helt ok att öppna datorn. Så jag öppnade datorn, och såg att en kabel från hårddisken "hoppat" ur. Var bara att trycka tillbaks datorn så funkade den.
March 1, 2002
Den affären dom har sämst kundtjänst måste dock vara webhallen.se.
Jag har aldrig varit med att dom tagit mindre än 6 dagar på sig att besvara ett mail.
Och att det enda sättet att avbeställa saker hos dom är genom just mail gör det till ännu mera förjävligt. Om jag någonsin träffade dom där förbannade rullstolsmongona skulle jag visa dom vem fan jag är.
February 12, 2003
Kroon wrote: Den affären dom har sämst kundtjänst måste dock vara webhallen.se.
Jag har aldrig varit med att dom tagit mindre än 6 dagar på sig att besvara ett mail.
Och att det enda sättet att avbeställa saker hos dom är genom just mail gör det till ännu mera förjävligt. Om jag någonsin träffade dom där förbannade rullstolsmongona skulle jag visa dom vem fan jag är.
Skittrevliga är de i butiken iaf... Har dock inte haft med supporten att göra nån gång.
Mycom, däremot, har förmodligen världens segaste snubbe i kassan, var där i tisdags. Dock vet jag inget om supporten där heller.
December 4, 2002
Är inte så förtjust i kompletts kundtjänst överhuvudtaget. För ett tag sen så brände ett grafikkort som jag köpt från dem, skickade in det, tog skitlång tid innan jag fick ett nytt. När jag väl körde det kortet var det naturligtvis fel på det också. Så jag ville inte ha ett nytt kort till från dem så jag hävde köpet och ville ha pengarna tillbaks. Det tog 2-3 månader innan pengarna kom tillbaks till mitt bankkonto och det kallar jag INTE service.
September 20, 2001
Funderar på kompletts RMA frakt. Det står att man ska bifoga kvitto på frakten och kontonr för utbetalning. Det har jag gjort vid två tillfällen men inte fått något inbetalt på kontot. Får kontakta dem... N¨ågon som fått tillbaka sina fraktpengar? Där är db överlägset komplett eftersom de skickar fraktlapp...
1 Guest(s)