July 8, 2001
jag upptäckte ett problem med min ibm 30gb (minns inte vilken modell).
det var strömkontakten som glappade, därmed dog den med jämna mellan rum. :arg:
men efter att jag bytt till en annan kontakt så har det funkat. men den låter så förbannat så jag ska byta den snart iaf.
för övrigt så har den funkat bra i 2½ år
June 17, 2002
gillbert wrote: jag upptäckte ett problem med min ibm 30gb (minns inte vilken modell).
det var strömkontakten som glappade, därmed dog den med jämna mellan rum. :arg:
men efter att jag bytt till en annan kontakt så har det funkat. men den låter så förbannat så jag ska byta den snart iaf.för övrigt så har den funkat bra i 2½ år
60GXP låter helvette.. så måste ha varit en sån...
December 24, 2002
GeneSiS wrote: [quote=jonte_power]De äldre modellerna av IBM fun kar (typ 15gb)
men det nya krånglar..
Kör på seagate eller westerndigital...
Moget att yttra sig när man inte har någon erfarenhet över huvudtaget. Att säga att IBM har försämrat sig är ju totalt fel. Det är ju tvärtom, dom är många gågner bättre nu.
Jonte du har ju iaf visat att du är totalt inkompetent. Var snäll och håll dina skit inlägg på sweclockers lr nåt. :bash:
jajaja.. du låter så jävla mogen du oxå! försökte bara va snäll o varna alla som tänkte köpa IBM.. om du läser vad andra har skrivit så ser du att det e ganska vanligt att IBM krånglar.. Du kan ju gå till vilken ärlig dator affär som helst o fråga om dom rekomenderar IBM! Men men skit samma.. fan.. om du inte har nått bättre o komma med än att tjafsa kan du ju gå in på passagen o chatta eller nått!!!!
September 12, 2001
jonte_power wrote: [quote=GeneSiS][quote=jonte_power]De äldre modellerna av IBM fun kar (typ 15gb)
men det nya krånglar..
Kör på seagate eller westerndigital...
Moget att yttra sig när man inte har någon erfarenhet över huvudtaget. Att säga att IBM har försämrat sig är ju totalt fel. Det är ju tvärtom, dom är många gågner bättre nu.
Jonte du har ju iaf visat att du är totalt inkompetent. Var snäll och håll dina skit inlägg på sweclockers lr nåt. :bash:
jajaja.. du låter så j**la mogen du oxå! försökte bara va snäll o varna alla som tänkte köpa IBM.. om du läser vad andra har skrivit så ser du att det e ganska vanligt att IBM krånglar.. Du kan ju gå till vilken ärlig dator affär som helst o fråga om dom rekomenderar IBM! Men men skit samma.. fan.. om du inte har nått bättre o komma med än att tjafsa kan du ju gå in på passagen o chatta eller nått!!!!
Pojkar...
Lägg av och tjafsa på detta sätt...diskutera lite mer moget om jag får be.
December 5, 2002
Hmmm jag har aldrig haft problem med min IBM... 8)
120 GXP 80 GB, den funkar perfekt och går tyst också...
Annat kan man säga om min Maxtor 60GB.... 👿
Den stänger av sig lite när den vill, och den viner ganska högt.
Ibland hör man rent mekaniska ljud från den, ungefär som att något gick emot i den....
2 Guest(s)