October 25, 2003
Ja, nu funderar jag på att uppgradera ljudet till datorn lite, och tänkte först köpa nåt nytt system från db eller komplett, men snubblade sedan över följande paket (hittade ingen fungerande länk, så jag tog en screen):
[Image Can Not Be Found]
Det där är ju en fördel, för när jag i framtiden flyttar hemifrån så funkar det där även till TVn.
Nu lite frågor:
1. Är det där ett bra system? Har ungefär sådär mycket pengar att lägga.
2. Fungerar det att koppla in till datorn utan att förlora kvalité på ljudet? Har ett Audigy 2 6.1 ljudkort.
3. Borde man köpa nåt annat? Ge förslag, men det får inte överstiga 3000 med mer än någon hundring.
November 27, 2003
Har förstärkaren och den duger.
Har hört utlåtande om högtalarna och de är överlag positiva. Känns som mycket för pengarna även om det för vana öron kanske inte är det mest upphetsande man kan hitta. Overall inget dåligt köp.
Sen kan man ju göra den vanliga rekommendationen att bygga successivt istället. Köp Kanske en förstärkare och frontar först och bygg ut med resten allt eftersom 😉
//Andreas
November 4, 2001
Allt är ju relativt....
Är man inte ute efter värsta grejerna (byta sin nya BMW om speakers) utan nöjer sig med "okey" ljud från alla håll så tror jag absolut att det fungerar....
Man betalar ju för grejerna så dom ska ju fungera men man ska nog inte räkna med att hela kvarteret ska höra alla stön när du kollar på
"valfri .....Film" :p
Via postorder har man automatiskt 2 veckors öppet köp (vad jag vet) men handlar du över disk kan du ju förhandla dig till öppet köp även här!
1 Guest(s)