January 4, 2004
Hej!
Befinner mig just nu i USA och tankte dra pa shoppingrunda om ett par dar. Hur ar det nu? Vad kan man kopa och inte kopa? Spel ar val inga problem? DVD-filmer? X-BOX-spel?
Tankte aven titta pa lite hardavara da jag anda snart ska kopa mig en helt ny dator nar jag kommer hem, ar det vart att slapa hem prylar harifran, och sa fall, ar det nagot speciellt som lonar sig?
klurar aven pa en mp3-spelare, ar de billigare har?
och hur funkar det i ovrigt med garantier och sa?
*vilse bortom atlanten*
April 4, 2003
hmm... Xbox spel kan du glömma då det inte har NTSC som tv-system i USA, DVD går inte heller att köpa då de har fel region... datorspel ska dock gå bra :D.
När du köper hårdvara är det bara att tänka på att spänningen i våra vägguttag är olika men datorkomponenter borde inte krångla, däremot så borde du kolla upp typ mp3spelare så att laddarna klarar Svensk spänning.
Garantier har jag ingen aning om!! 😀
hett tips: Köper du en mp3 så får du INTE köpa en radiomodul 😀
November 18, 2003
daboo wrote: Hej!
Befinner mig just nu i USA och tankte dra pa shoppingrunda om ett par dar. Hur ar det nu? Vad kan man kopa och inte kopa? Spel ar val inga problem? DVD-filmer? X-BOX-spel?
Tankte aven titta pa lite hardavara da jag anda snart ska kopa mig en helt ny dator nar jag kommer hem, ar det vart att slapa hem prylar harifran, och sa fall, ar det nagot speciellt som lonar sig?
klurar aven pa en mp3-spelare, ar de billigare har?
och hur funkar det i ovrigt med garantier och sa?
*vilse bortom atlanten*
vart är du i usa? new york?
när jag var där så hittade ja typ inge billiga grafikkort eller så, köp typ nå kul grejer till datorn typ fläktgaller o sånna grejer so mdu inte kan köpa i sverige
November 22, 2001
ELIS wrote: hmm... Xbox spel kan du glömma då det inte har NTSC som tv-system i USA, DVD går inte heller att köpa då de har fel region... datorspel ska dock gå bra :D.
När du köper hårdvara är det bara att tänka på att spänningen i våra vägguttag är olika men datorkomponenter borde inte krångla, däremot så borde du kolla upp typ mp3spelare så att laddarna klarar Svensk spänning.
Garantier har jag ingen aning om!! 😀
hett tips: Köper du en mp3 så får du INTE köpa en radiomodul 😀
Har man en bra dvd-spelare är den regionsfri och klarar ntsc.
Xboxen går att chippa så att man kan köra importspel..
med radiomodul antar jag du menar en sådan som sänder på fm-bandet så att man kan ta in den på t ex bilstereon.
Du har skrivit så att det ser ut som att man inte får köpa en mp3 med radio-mottagare.
2 Guest(s)