February 1, 2002
vi bestämmde allting att jag skulle köpa en äldre bärbar dator av han och han sa Ok, vad bra så säger vi så! sen var han borta över en dag så jag satte inte in pengar eller något för jag uppfattade inte riktigt att han hade skickat den eller inte så jag väntade och väntade tills han tydligen kom hem och då sa han att han hade sålt den till en annan istället!
Jag vet inte om tänkte blåsa mig på pengarna, om han pajjat den o skyllt på att han sålt den eller bara för o vara jävlig sålt den till någon annan utan att kontakta mig.. jävligt dåligt gjort och sättet han pratade till mig på efteråt gör mig förbannad..
February 1, 2002
ThaMole wrote: Tror inte ens han hade den..
har hört andra historier om honom... eller iaf nån som heter magnus i förnamn...Han har typ inget o sen förväntar han sig att folk lägger in pengar på hans konto o blåser dom..
👿 👿 👿 nu går han inte att få tag i längre heller..
September 27, 2002
Starscream wrote: [quote=ThaMole]Tror inte ens han hade den..
har hört andra historier om honom... eller iaf nån som heter magnus i förnamn...Han har typ inget o sen förväntar han sig att folk lägger in pengar på hans konto o blåser dom..
Har du inte hans ip / dns / host ?
Har du så skulle jag matcha den på Qnet och andra stora nät så kanske du hittar han... hittar du han så skulle jag raportera till ircops lr likande allt för att göra livet sur för han
September 13, 2002
ThaMole wrote: Tror inte ens han hade den..
tack för att du har så höga tankar om alla som heter magnus.. :arg:
June 17, 2002
heimdal wrote: [quote=ThaMole]Tror inte ens han hade den..
Asså.. hoppas du inte e seriös i ditt inlägg...
Jag e nästan 100% säker på att det e samma snubbe för att det jag har hört o det som snubben berättar e nästan likadant så...
Asså.. jag har inget emot folk som heter magnus... Hmm... Det e ju typ dummare än vad KKK är ju...
"we hate niggers but we dont know why. We just hate them. They are stupid and diffrent..."
NJA... skulle inte tro det...
February 1, 2002
4fun wrote: [quote=Starscream][quote=ThaMole]Tror inte ens han hade den..
Har du inte hans ip / dns / host ?
Har du så skulle jag matcha den på Qnet och andra stora nät så kanske du hittar han... hittar du han så skulle jag raportera till ircops lr likande allt för att göra livet sur för han
näe, har aldrig köpt något via irc.. förutom en annan bärbar, fast han kände jag..
December 28, 2002
Jag bjuder 10 :- inkl. frakt
September 13, 2002
ThaMole wrote: [quote=heimdal][quote=ThaMole]Tror inte ens han hade den..
Asså.. hoppas du inte e seriös i ditt inlägg...
Jag e nästan 100% säker på att det e samma snubbe för att det jag har hört o det som snubben berättar e nästan likadant så...
Asså.. jag har inget emot folk som heter magnus... Hmm... Det e ju typ dummare än vad KKK är ju...
"we hate niggers but we dont know why. We just hate them. They are stupid and diffrent..."
NJA... skulle inte tro det...
nee det e ingen fara...
1 Guest(s)