Köpa Barebone. [Ny rigg]|Page 3|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Köpa Barebone. [Ny rigg]
Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
sp_UserOfflineSmall Offline
736696
October 2, 2004 - 5:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Nått åt det hållet. :bgrin:

Akatosh
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1970
736791
October 2, 2004 - 7:57 pm
sp_Permalink sp_Print

makhra wrote: [quote=Gueno]

Jasså... Hmm. :-k
Jag har ångrat mig lite angående vad jag ska göra.
Kanske att jag vill spela Half-life 2 och lite annat. 🙄
200Gb räcker la?

Ok, jag snappade upp denna men det var ju en bit upp föstås...

Det är ju verkligen amazing om du har så tyst låda... Är det Shuttles egna kylning som du bytt fläkt på eller? Vill lätt ha sån om den faktiskt kan vara tyst... 🙂

Håller helt med om rallybilsmetaforen... Gueno borde ha en äldre P4 om de är rel. kalla eller Athlon XP...

Ojsan, missade Hl2 kommentaren.. sorry 😉 Jo det var nån fläkt som jag bytte ut mot en 12db papst som jag hade liggandes och den fläkten sitter på shuttles egen kylflänsgrejsimojs med heatpipes etc, det enda jag har gjort med shuttlen är att byta fläkten (och sågat ett hål i sidan pga zalmanflänsen på grafikkortet gillar att bre ut sig lite väl mycket) Smart design , kan bara rekommendera en sån om man har lite begagnade delar liggandes hemma och behöver en lanburk/surfdator.

makhra
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
736831
October 2, 2004 - 9:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Akatosh wrote: Ojsan, missade Hl2 kommentaren.. sorry 😉 Jo det var nån fläkt som jag bytte ut mot en 12db papst som jag hade liggandes och den fläkten sitter på shuttles egen kylflänsgrejsimojs med heatpipes etc, det enda jag har gjort med shuttlen är att byta fläkten (och sågat ett hål i sidan pga zalmanflänsen på grafikkortet gillar att bre ut sig lite väl mycket) Smart design , kan bara rekommendera en sån om man har lite begagnade delar liggandes hemma och behöver en lanburk/surfdator.

Så vad håller prollen å graffekortet för temp? Det borde va avsevärt tycker man...

Akatosh
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1970
737056
October 3, 2004 - 7:43 am
sp_Permalink sp_Print

Ok, processorn 56 grader (efter typ fem timmars lan, det går inte över det iaf) men då är det en oklockad northwood, grafikkortet vet jag faktiskt inte men flänsen går att ta på hela tiden (den sticker ju utanför, visst den är varm men jag bränner mig inte, den har varit med om mycket så detta är rena semestern för den 😉 )

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 41
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL