December 15, 2003

makhra wrote: [quote=Gueno]
Jasså... Hmm. :-k
Jag har ångrat mig lite angående vad jag ska göra.
Kanske att jag vill spela Half-life 2 och lite annat. 🙄
200Gb räcker la?
Ok, jag snappade upp denna men det var ju en bit upp föstås...
Det är ju verkligen amazing om du har så tyst låda... Är det Shuttles egna kylning som du bytt fläkt på eller? Vill lätt ha sån om den faktiskt kan vara tyst... 🙂
Håller helt med om rallybilsmetaforen... Gueno borde ha en äldre P4 om de är rel. kalla eller Athlon XP...
Ojsan, missade Hl2 kommentaren.. sorry 😉 Jo det var nån fläkt som jag bytte ut mot en 12db papst som jag hade liggandes och den fläkten sitter på shuttles egen kylflänsgrejsimojs med heatpipes etc, det enda jag har gjort med shuttlen är att byta fläkten (och sågat ett hål i sidan pga zalmanflänsen på grafikkortet gillar att bre ut sig lite väl mycket) Smart design , kan bara rekommendera en sån om man har lite begagnade delar liggandes hemma och behöver en lanburk/surfdator.
February 1, 2004

Akatosh wrote: Ojsan, missade Hl2 kommentaren.. sorry 😉 Jo det var nån fläkt som jag bytte ut mot en 12db papst som jag hade liggandes och den fläkten sitter på shuttles egen kylflänsgrejsimojs med heatpipes etc, det enda jag har gjort med shuttlen är att byta fläkten (och sågat ett hål i sidan pga zalmanflänsen på grafikkortet gillar att bre ut sig lite väl mycket) Smart design , kan bara rekommendera en sån om man har lite begagnade delar liggandes hemma och behöver en lanburk/surfdator.
Så vad håller prollen å graffekortet för temp? Det borde va avsevärt tycker man...
December 15, 2003

Ok, processorn 56 grader (efter typ fem timmars lan, det går inte över det iaf) men då är det en oklockad northwood, grafikkortet vet jag faktiskt inte men flänsen går att ta på hela tiden (den sticker ju utanför, visst den är varm men jag bränner mig inte, den har varit med om mycket så detta är rena semestern för den 😉 )
1 Guest(s)