February 3, 2006
Tja!
Min kompis har hyrt en dator nu i 2.5 år från hem pc lr va de heter som han måste köpa loss för 4000 kr .. dyrt för att köpa loss ? Ett år tidigare sa dem att de skulle kosta 800 - 3200 kr att köpa loss.. kan de ändra sig bara så där ?
Men iaf så ska han inte köpa loss datorn utan hyra en ny bättre dator men då tänkte jag köpa loss den.
Vet inte så mycket om datorn skriver allt ja vet.
p4 3GHz
1 gb ram
plattskärm 19"
radeon x850 vet inte om de är pro lr xt, datorn är inne på lagning och de skulle sätta i detta kort, innan vart de ett x800 pro tror ja
160gb HD
Är den värd 4000kr ? Det jag är skeptisk till är att den har gått sönder ett antal ggr. Först gick nätvärkskortet sönder det bytte dem sen var det grafikkortet tror ja ett radeon 9800pro då fick han ett x800 nått 😮 och nu gick det sönder då fick han x850 😮 varför inte x1800 hehe och så bytte dem hårddisken ??? gick den också sönder. Kanske var nått mer som gick sönder men hur kan så mycket bara gå sönder ?!!
Aldrig har något gått sönder på mina datorer, tur ? lr har min kompis haft otur lr är bara dator delarna från hem pc som suger?
Skulle ni köpt den ? mycket är ju bytt iaf =)
Edit: nätagget vart också bytt
February 3, 2006
Json_81 wrote: Tja, ett x850 kostar väl fortfarande en bit över 2000 och det gör en 19" plattskärm oxå.
Där e 4000 i nya delar.
Men han måste väl inte köpa loss den?
Han behöver inte köpa loss den, han ska inte göra de heller. Han ska hyra en ny bättre dator från dem men då tänkte jag köpa loss den för jag tykcer den är värd 4000 kr men den har gått sönder så mycket ..
2 Guest(s)