March 17, 2001
Är det någon som känner till en bra och billig webbutik från USA som säljer digitalkameror till Sverige (med en vettig fraktkostnad)?
Vilken kamera?
Vet inte riktigt vilken digitalkamera jag skall ha ännu. Funderar på en Ixus 400 (s400 i USA). Men egentligen vill jag ha lite fler manuella inställningar att leka med.
Sen kommer väl Canon (samt de övriga kameratillverkarna) släppa nya modeller snart?
Tack för svar! 😀
March 1, 2003
jag kan rekommendera http://www.pixmania.com
visserligen frankrikebaserat, men billiga är dom...
fick min kamera 30% billigare än från sverige (frakt inkluderat)...
48timmars leveransgaranti... jag fick min på 36timmar...
September 11, 2002
CreaTioN wrote: Vilken kamera?
Vet inte riktigt vilken digitalkamera jag skall ha ännu. Funderar på en Ixus 400 (s400 i USA). Men egentligen vill jag ha lite fler manuella inställningar att leka med.
själv ska jag beställa en sony cybershot dsc-p12.. ungefär likadan som ixusen men bättre filmläge vilket jag tycker är skoj. annars är det inte mycket som skiljer egentligen.. p12 är billigare också + att man får ett extra batteri med gratis...
September 11, 2002
oxygenial wrote: Kan ju bara säga att samtliga priser jag jämförde Pixmania.com med cyberphoto.se så var cyberphoto runt 15% billigare än pixmania!
nästan alla butiker riktar in sig på ett eller två märken som de kan ge bra priser på.. pricerunner är det enda vettiga att leta på tycker jag..
1 Guest(s)