May 25, 2005
Json_81 wrote: [quote=TheWretch]Netonnet har Centrum Gemini 340 för 799:- plus frakt, den klarar divx/xvid, dvd+-r/rw osv..
ingen referensspelare, men helt klart värd sina pengar!
Undvik centrum oxå, ruskigt dålig kvalitet.
Du verkar inte veta speciellt mycket om Centrum om du säger så jag har en tv video och dvd från centrum som alla ger jävligt bra bild och ja jag har jämfört med andra apparater med så du har helt klart inte nån jävla anning om vad du snackar om
September 16, 2002
Jesper500 wrote: [quote=Json_81][quote=TheWretch]Netonnet har Centrum Gemini 340 för 799:- plus frakt, den klarar divx/xvid, dvd+-r/rw osv..
Du verkar inte veta speciellt mycket om Centrum om du säger så jag har en tv video och dvd från centrum som alla ger jävligt bra bild och ja jag har jämfört med andra apparater med så du har helt klart inte nån j**la anning om vad du snackar om
Du har uppenbarligen ingen jävla aning om vad hyffs är, men visst, välkommen till NH.
Centrum är ett budgetmärke, det är faktum, och det är inte svårt att hitta negativa recensioner om deras grejer. Allt Json gjrode var att varna för märket, vilket jag tycker han gjorde med all rätt. Självklart kan man ha tur och få en bra vara, dock.
March 14, 2001
Kizo wrote: [quote=Jesper500][quote=Json_81][quote=TheWretch]Netonnet har Centrum Gemini 340 för 799:- plus frakt, den klarar divx/xvid, dvd+-r/rw osv..
Du verkar inte veta speciellt mycket om Centrum om du säger så jag har en tv video och dvd från centrum som alla ger jävligt bra bild och ja jag har jämfört med andra apparater med så du har helt klart inte nån j**la anning om vad du snackar om
Du har uppenbarligen ingen j**la aning om vad hyffs är, men visst, välkommen till NH.
Centrum är ett budgetmärke, det är faktum, och det är inte svårt att hitta negativa recensioner om deras grejer. Allt Json gjrode var att varna för märket, vilket jag tycker han gjorde med all rätt. Självklart kan man ha tur och få en bra vara, dock.
Ja då kan jag ju forstätta fylla på med negativa erfarenheter i denna väldigt gamla tråd då.. Jag har sett och jämfört några av Centrums dvdspelare och kan inte mer än hålla med Json och Kizo om att det är ett riktigt budget märke man helst ska hålla sig undan..
Fast sen är det lite skillnad på folks ögon, som tex finns det ju de som tycket att tv-out kvaliteten är den samma som en bra dvdspelares.. 🙄
November 22, 2001
Jesper500 wrote:
Tja, jag vet inte mer än att jag haft en 32" wide och en dvd spelare.
TV'na hade en död pixel redan från start, dvd-spelaren rasade efter ett tag.
Fick den utbytt, den nya fungerade bra tills garantin var slut, då började den strula.
Polaren köpte surroundpaket, tv och dvd-spelare.
För honom gick det lite bättre, bara dvd-spelaren pajade.
Jävligt bra bild/ljud kan man ju påstå tills man har en bra bild/ljud att jämföra med.
Visst är det helt ok bild/ljud för pengarna, bra t o m jämfört med en del andra billiga saker.
Men jag skulle aldrig rekommendera någon att köpa centrums grejer baserat på att de går sönder.
1 Guest(s)