February 8, 2004
September 16, 2002
FonzzziE wrote: om du ska beställa utomlands skulle jag rekomedera tyskland. för att momsen e endast 15% där + att d e eu-land du behöver inte tulla det .
Exakt.
Min brorsa beställde en digital video kamera som han fick typ 5-6k billigare, och en digicam för typ 2k mindre.
Tror det hette teknikdirekt eller nått sånt.
Kolla upp det.
Om det är film, spel, skivor etc så kan dvdboxoffice.com vara en idé.
Jag beställde nyligen därifrån, men har inte fått sakerna än, för de var inte i lager.
Just min tur... :arg:
February 8, 2004
Funderar på ett paket på ungefär 10 000 datorprylar.... inga chassin eller tunga grejer så jag räknar väl med 10kg kanske.... Är det tull på datorprylar eller?
Var inne på den sidan och drog ihop samma grejer som jag vill a på datorbutiken (ca 11 000) på Newegg.com och siffran slutade på ca 6000kr.... nästan hälften!
March 11, 2003
sticksåg wrote: Funderar på ett paket på ungefär 10 000 datorprylar.... inga chassin eller tunga grejer så jag räknar väl med 10kg kanske.... Är det tull på datorprylar eller?
Var inne på den sidan och drog ihop samma grejer som jag vill a på datorbutiken (ca 11 000) på Newegg.com och siffran slutade på ca 6000kr.... nästan hälften!
Efter frakt, tull och moms lär du hamna på ungefär 8½-9 tusen. Billigare, men kanske inte värt krånglet.
February 8, 2004
1 Guest(s)