August 11, 2001
Har nu hittat ett kort som jag funderar på att köpa, det är ett "ASUS Radeon 9600XT 128Mb DDR TV-out DVI VIVO RETAIL AGP"
http://www.datorbutiken.com/se.....9600XT-128
Blev intresserad av det eftersom det var relativt billigt och hade VIDEO IN. Något som jag kom på att ja behövde för att kunna lägga in gamla filmer från en gammel filmkamera... Så, då var frågan.... detta kort borde väl räcka te mej som har haft ett geforce 4 ti4200 innan och var nöjd med det.... kan ju alltid klocka det nya sen om det känns slött..... i övrigt e datorn vad ja tycker är bra, 2500+ barton, 640 mb ram, 310 gb hdd... o lite sånt.... spelar uteslutande bil spel.... Flatout... nfsu2 o sånt.. som mitt gamla kort pallade med....
February 12, 2003
zibbez wrote: hmm, njaae.. vet ej, har sett att det är rätt dyrt o är inte särskilt rik.... o har inte hittat nått me video in heller...eller e ja blind? men skicka länk på nått bra kort me video in då? MAX 1800 kr.... har höjt mig lite....
Ett beggat R9800Pro? De kan du få loss för en tusing...
August 11, 2001
köper aldrig begagnade data grejer... så är det bara... men ska ta ut pengar nu i veckan o beställa det där kortet ja kikade på.... för jag anser att även om jag inte är så bra på sånt här, så borde det räcka.... nån som vet va det e för klockfrekvenser o så? borde ju kunna jämföra prestanda mellan det o mitt gamla kort då ju,,,,
O har inte hittat ett enda 9800PRO som har video in.... för det va ju det ja skulle ha....
1 Guest(s)