March 25, 2002
Jag har en 6610 och jag är mycket nöjd. Har provat ett gäng telefoner efter mina gamla hederliga 8210'a och 6610'an är den första som jag är nöjd med. Dock tycker jag du även ska titta på SonyEricsson T610 som har fått väldigt bra omdöme från flera håll.
Men så du vet så är 6610 absolut INTE ett dåligt köp.
Gällande högtalartelefon så behöver du inte använda headset då nej, högtalarfunktionen fungerar helt rakt upp och ner.
October 2, 2003
tripodz wrote: Jag har en 6610 och jag är mycket nöjd. Har provat ett gäng telefoner efter mina gamla hederliga 8210'a och 6610'an är den första som jag är nöjd med. Dock tycker jag du även ska titta på SonyEricsson T610 som har fått väldigt bra omdöme från flera håll.
Men så du vet så är 6610 absolut INTE ett dåligt köp.
Gällande högtalartelefon så behöver du inte använda headset då nej, högtalarfunktionen fungerar helt rakt upp och ner.
Jag tänkte faktiskt köpta en sådan men eftersom det är så många som har den så tänkte jag köpa en lite mindre populär mobil. Eftersom jag inte kommer använda radiofunktionen så är det väl bättre och satsa på 6100?
November 4, 2001
Jag har en 6100 mycket nöjd, inte för liten, men väldigt smidig. Jag tänkte ta en 7250i men jag kom på att jag inte ville ha kamera, och jag behöver ingen radio eftersom jag har en iRiver mp3-spelare med radio. Så 6100 passade mig perfekt. Vill du ha radio köp 6610 vill du inte ha köp 6100, det är mitt råd. När du använder radio måste du ha headset inkopplat även om du använder högtalaren. För att hörlurarna är "antenn".
//chrippaz
2 Guest(s)