March 8, 2005
OfflineHej
Jag söker en bra och stabil dator. God kvalitet som är lätt och smidig att bära runt på.
Jag har tittat på 13 tums datorer.
Min budget ligger på max 6k
Jag kommer använda datorn till studier främst, jag har en stationär dator hemma som jag spelar på om jag vill.
Jag kommer
skriva
kolla på film
lyssna på musik
surfa
köra enkla program som skype, teamspeak och kanske då och då lättare bildhantering med photoshop.
jag har kikat på denna dator
Komplett.se - Samsung 535U3C 13.3" HD
och denna
ASUS U36SG CI5 2.5 4GB/320 GT610MX 13.3" W7HP | Dustinhome.se
är dessa bra?
vilken är "bäst"
finns det fler alternativ?
Tackar på förhand
March 10, 2003
OfflineTa Samsung 530 istället. Samsung 530U3C-A01 - Brbar dator - Hitta lgsta pris, omdmen och information
Jag har en 535 och visst fungerar den fint och jag fick den för ett bra pris. Men nu när Ivy finns i samma skal för en mindre summa
extra skulle jag nu i efterhand valt den. Processorn i 535 är lite för slö för sitt eget bästa och grafikkretsen lider av detta.
Grafikortet i ASUS datorn bör väl iaf motsvara det HD4000 som sitter i den jag länkade ovan. De är inte spelmässigt lämpade någon av dem, så att välja den pga 610 kortet är väl bara om men skall ha något specifikt stöd som inte Intels HD4000 klarar.
Kolla NHs test som gjordes nyligen på några Smidiga bärbara https://www.nordichardware.se/.....ronor.html
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 8, 2005
Offlineså nu har jag beställt en dator... eller bokat en.
ska hämta den senare i veckan.... så jag kan ångra mig än :p
men det blev denna
WEBHALLEN.com - Samsung NP530U3C-A01SE - Intel i5-3317U / 4GB / 500GB / Intel HD / 13,3" / Win7 HP
kändes prisvärd och efter att ha läst recension på nordic hardware så verkar den vara "bäst"
hoppas den ska lämpa sig till mina behov...
skriva
surfa
film/musik
bärbar dator med bra batteri
någon som säger emot??
September 9, 2009
Offlinehjarterkung;1284091 wrote: så nu har jag beställt en dator... eller bokat en.
ska hämta den senare i veckan.... så jag kan ångra mig än :pmen det blev denna
WEBHALLEN.com - Samsung NP530U3C-A01SE - Intel i5-3317U / 4GB / 500GB / Intel HD / 13,3" / Win7 HPkändes prisvärd och efter att ha läst recension på nordic hardware så verkar den vara "bäst"
hoppas den ska lämpa sig till mina behov...
skriva
surfa
film/musik
bärbar dator med bra batterinågon som säger emot??
Jag som testat datorn håller med :p 6 000 för den där är verkligen prisvärt tror inte du kommer bli besviken!
March 8, 2005
OfflineArg.... jag har blandat ihop 13 tum och 15tum hela tiden.
Var och klämde på en dator och insåg att jag har beställt fel storlek på skärm.
Tur att jag inte beställt, så jag kan bara boka något nytt på webbhallen och strunta i att hämta ut den felaktiga varan.
Men nu behöver jag hjälp igen.
Jag vill ha 15tums skärm. Inte 13.
Hjälp!
March 8, 2005
Offlineokej tack
denna
HP ENVY SLEEKBOOK 6-1010 AMD A6 2.6 4GB/500 15.6" W7HP | Dustinhome.se
eller
Komplett.se - Acer Aspire V3-571G 15.6" HD
vilken är bäst för mig tror du?
1 Guest(s)

Log In