March 10, 2003
Tjosan!
Skall ha ett nytt ljudkort till spelburken då jag är trött på det inbyggda. Hade förr ett X-fi och det strulade skumt nog aldrig (Notarar dock att det var FirstGen av X-fi korten). Är inte direkt sugen på Creative då de är ganska legendariska för sina "fina" drivrutiner.
Tittat en hel del på Xonar DX (Asus Xonar DX), men nu senaste har jag bara hört massor mer klagomål på drivrutiner där med. Lite som om Asus ämnar ta över Creatives tron på den biten med. :-/
Så vad fan skall man göra när man vill ha ett nytt kort? PCI-e som är tvunget då jag inte har PCI på mitt mobo. Annars hade jag nog använt mitt X-fi eller Auzentech kort som ligger och dammar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Oki, kanske de är de nyare drivrutiner som sabbat något då? För alla jag sett gnäller på funktioner som buggar. De säger att de enda fungerande drivrutinerna är Unified drivers... likt de hackade som släpptes till creatives kort.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)